Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: The Elder Scrolls Myths
Přidal
Whirt dne 12.02.2011 20:59
#1
Přidal
Whirt dne 12.02.2011 21:14
#2
#3
Jsem tu, ste hodny, ze jste pockali :)
Přidal
Whirt dne 12.02.2011 21:33
#4
Tak dobře, než začneme, seznámím vás s určitými věcmi co jsem v úvodu použil:
Ruptga/Roptga: Hlavní božstvo Yokudanského panteonu. Ruptga, známější jako 'Velký Taťka', byl první bůh který zjistil jak přežít Satakalův Hlad. Následujíc jeho příkladu, ostatní bohové se naučili 'Promenádu', neboli postup jak přetrvávat déle než jeden život. Velký Taťka rozestavil hvězdy na obloze tak, aby ukázal menším bohům jak to také udělat. Když zde bylo příliš mnoho duší které nestíhal sledovat, Ruptga vytvořil pomocníka z odumřelé kůry minulých světů. Tento pomocník je Sep, jenž později vytvořil svět smrtelníků.
Den modlitby Severního větru:
15. Večernice je svátek uctivě držený chrámy jako Den modlitby Severního větru. Je to díkuvzdání Bohům za dobrou úrodu a mírnou zimu. Chrámy nabízejí všechny své služby jako požehnání, léčení a uzdravování za polovinu poplatků, než je obvykle požadováno.
Válka První Rady: Válka první rady byla náboženský konflikt mezi sekulárními Dunmery, Dwemer, Dagoth a ortodoxními Dunmery, Indoril , Redoran , Dres , Hlaalu a Telvanni.
Přidal
Whirt dne 12.02.2011 21:45
#5
PS.: Dejte mi trochu času, právě se zorientovávám ve vašich statech :)
Přidal
Whirt dne 12.02.2011 22:14
#6
Bolgin:
Bolgin ležel ochromen na zemi, téměř neviděl. Cítil palčivou bolest v zádech, byl naprosto dezorientován. Jen matně mohl rozeznat prostředí ve kterém ležel, jediné čeho si mohl všimnout byla pohasínající pochodeň a polorozpadající se kamenné stěny.
Status:
ZDRAVÍ: 70/100
MANA: 60/60
VÝDRŽ: 100/170
SÍLA: 65
INTELIGENCE: 30
SILA VŮLE: 30
HBITOST: 40
RYCHLOST: 40
ODOLNOST: 55
OSOBNOST: 30
ŠTĚSTÍ: 50
HL. UMY:
Střelné zbraně (rych) – 25
Těžké zbraně (SÍ) - 50
Lehká zbroj (OD) - 50
Pomocná magie (SV) – 25
BOJ:
Lehké Zbraně (Rych) – 30
Těžká zbroj (Sí) – 30
MAGIE:
Magie obnovy (SV) – 5
Magie destrukce (Int) – 5
Alchymie (Int) – 5
KRÁDEŽ:
Kradení (Hbit) – 5
Odemykání zámků (Hbit) – 5
Pružnost těla (Hbit) – 5
Výřečnost (Os) - 5
BONUS: +75% odolnost vůči mrau
Batoh:
Železná dýka (
Cena: 40,
Stav: 100/100,
Damage: 2)
Pytlová košile (C: 10)
Pytlové kalhoty (C: 5)
Kožené rukavice (C: 50, S: 100/100,
Ochrana: 1)
Kožené boty (C: 60, S: 100/100 O: 1)
Lektvar vyléčení mírné nemoci (C: 80)
Voda (C: 2)
Zlaťáky 100
Upravil/a
Whirt dne 12.02.2011 23:15
Přidal
Whirt dne 12.02.2011 23:08
#7
Medrike:
Medrike stál před vchodem do doupěte Chimerů. Ponuře osvětlený vchod s dvěma pochodněmi nevěstil nic dobrého. Dveře z trouchnivého dřeva a vrzavé panty vypadaly, jako by se měly každou chvíli rozpadnout. Všude kolem rostla červená tráva, a ani není divu, když se doupě rozprostíralo na svazích jednoho z kopců kolem Rudé hory. Všude byly cítit kouzla - známka toho, že Chimérové jsou Vysocí elfové.
Medrikův úkol - špehovat Chimery. Dostal omamný lektvar, který ostatní přesvědčí, že je Vysoký Elf.
Svah, na kterém si Chimérové udělaly doupě, byl skoro celý z vyvřelin, jen občas bylo vidět bílý kamínek. Medrike stále slyšel nějaké praskání a sem tam zahlédl, jak se kamení sesunulo.
Status:
ZDRAVÍ 120/120
VÝDRŽ 100/100
MANA 270/270
SÍLA: 55
INTELIGENCE: 40
SÍLA VŮLE: 30
HBITOST: 30
RYCHLOST: 30
ODOLNOST: 55
OSOBNOST: 40
ŠTĚSTÍ: 50
HL. UMY:
Lehké zbraně (Rych) - 50
Zbroj těžká (Sí) - 50
Výřečnost (Os) - 25
Odemykání zámků (Hbit) – 25
BOJ:
Střelné zbraně (Rych) - 30
Těžké zbraně (Sí) – 30
Zbroj lehká (Od) - 30
MAGIE:
Magie obnovy (SV) - 5
Magie destrukce (INT) - 5
Pomocná Magie (SV) - 5
Alchymie (INT) - 5
KRÁDEŽ:
Kradení (Hbit) – 5
Pružnost těla (Hbit) – 5
BONUS: 50% pohlcení kouzel
Steam Centurion (Parní centurion - dwemerský stroj)
Batoh:
Stříbrná dýka (Cena: 100, Stav: 70/100, Damage: 3)
Kápě Chimerů (C: 200, S: 80/100 Ochrana: 1,
Bonus: Ochrana vůči kouzlům 5%)
Honosná róba ze sametu (C: 15)
Sandály z prasečí kůže (C: 10)
Voda (C: 2)
Zlaťáky 0
Upravil/a
Whirt dne 12.02.2011 23:15
#8
pěkný :D ale začnem asi až zítra, viď?
Přidal
Whirt dne 13.02.2011 00:51
#9
No, jak se zdá, tak asi jo, snažím se všechno stíhat, ale na to, že musím udělat "staty" jsem úplně zapoměl, ale jestli chceš, už si můžeš vymyslet, co chceš udělat ;)
Přidal
Whirt dne 13.02.2011 01:00
#11
Lipton:
Lipton vyčerpaně padl na útes ostrova N'Gasta poplíž Stros M'Kai. Jeho Dunmerská povýšenost (promiň mi to, ale Dunmeři jsou takoví :)) a touha po spravedlnosti ho dohnala až sem. Kdyby měl sílu porozhlédnout se po okolí, viděl by spoustu flóry a ostnaté útesy. Měl štěstí, že se dostal zrovna na jeden z bezpečnějších. Vlny bily o útesy až voda šlehala do nesmírné výšky. Na ostrůvku byla vidět věž, nevěděl jestli je to kostelní věž, nebo je to maják, ale mezitím ho málem jedna vlna shodila. Nikde nebyla živá duše, jen občas bylo na ostrůvku vidět stíny...
Status:
ZDRAVÍ: 60/80
VÝDRŽ: 50/80
MANA: 150/150
SÍLA: 40
INTELIGENCE: 45
SÍLA VŮLE: 30
HBITOST: 40
RYCHLOST: 50
ODOLNOST: 45
OSOBNOST: 30
ŠTĚSTÍ: 50
HL. DOVEDNOSTI
Alchymie (INT) - 50
Magie Obnovy (SV) - 25
Magie Destrukce (INT) - 50
Lehké zbraně (RYCH) – 25
BOJ:
Střelné zbraně (Rych) – 5
Těžké zbraně (SÍ) – 5
Zbroj těžká (SÍ) - 5
Zbroj lehká (OD) - 30
MAGIE
Pomocná magie (SV) – 5
KRÁDEŽ
Kradení (Hbit) - 5
Odemykání zámků (Hbit) - 5
Pružnost těla (Hbit) - 5
Výřečnost (OS) - 5
BONUS: - o 25% menší zranění
- Duch předků
Batoh:
Krátký železný meč (Cena: 80, Stav: 80/100, Damage: 3)
Potrhaná kápě spravedlnosti (C: 150, S: 10/100 Ochrana: 0, Bonus: Pohlcení kouzla 5%)
Potrhaný kožený kyris (C: 50, S: 15/100, O: 1)
Potrhané kožené boty (C: 25, S: 30/100, O: 0)
Potrhané kožené rukavice (C: 5, S: 5/100, O: 0)
Neznámý lektvar (2) (C: ?
Účinek: ?)
Prsten (
Kouzlo) (C: ? Ú: ?)
Lektvar výdrže (C: 50, Ú: výdrž +20)
#12
Pěkný :) Ale drací doupe jsem nehrala, tak bych jeste potrebovala vedet, co jak funguje... treba jak rychle se regeneruje mana ?
Přidal
Whirt dne 13.02.2011 01:46
#13
Takže, popravdě, dělat s v té hře můžeš, co chceš - což znamená, že mi pošleš odpověď třeba: Jaká mám kouzla? Já ti odpovím. Nebo, jak daleko je ostrůvek od útesu? Skočím na další útes. Uzdravím se lektvarem. ATD.
Mana se regeneruje po příspěvcích. řekněme, že teď máš SV 30, což se rovná 10 bodů many za 7 příspěvků. Takže až budeš mít SV 70 bude se doplňovat 10 za 2 příspěvky ;)
Přidal
Flash dne 13.02.2011 02:43
#14
:) Fakt dobrý co jste vymysleli ;) zapojil bych se, ale asi bych vám tim už zbytečně zkazil hru, :) vym jaký to je bejt PJ a neni to nic snadného už se dvěma hráčema. Ja si aspoň zkrátím čekání tim, že si konečně zahraju TES: III :D, at sem vic v obraze co se týče historie.
#15
*** aha, tak snad jsem to pochopila správně, tak já to zkusím :D Co se týče tý regenerace -je to 0,7 za příspěvek (to jako na celým foru nebo jen tady v Myths ?) Jako psát co nejvíc a nejkratčejc? :D * tak to zkusím
******************************************
1 obléct si - Krátký železný meč,Potrhaný kožený kyris,Potrhané kožené boty,Potrhané kožené rukavice
2 krok - Zavzpomínat, zda umím nějaké kouzlo na uzdravení(nebo i jiná kouzla)… jestli ano, tak pomocí Magie obnovy zvýšit hodnotu zdraví na 80/80
3 Krok - Prohlídnout si detailně prsten (hledat punc….cokoli) a etiketu na lektvaru , zda o neznámým vecech něco zjistím
4 Krok - Kouknout do deníku, zda tam nezjistím na kom mám touhu po spravedlnosti vykonat
5 Krok - Sebrat květy, korinky a indegrience ze zdejsí Flory… vse s nejvetsí ostrazitostí, a za častého sledování okolí.
Přidal
Whirt dne 13.02.2011 12:14
#16
LIPTON:
1.
Oblečeno: Krátký železný meč,Potrhaný kožený kyris,Potrhané kožené boty,
Nelze obléct: Potrhané kožené rukavice
2.
"Kouzelná kniha"
Destrukce:
Světlice - 8 many
Mrazivý dotek - 10 many (
Damage: 6, Na dálku: 20 metrů, Rozsah: 1
metr
od zasažené
oblasti)
Šok - 5 many (D: 10, Na dotek, Rozsah: 1 m.od.z.ob.)
Pohlcení zdraví - 10 many (D: 10, Na dálku: 5 metrů)
Obnova:
Obnovení výdrže - 10 many (Obnova výdrže 25b na sebe)
Obnovení zdraví - 11 many (Obnova zdravý 10b na sebe) - dvakrát jsi použil, dobil sis zdraví
Štít - 12 many (Ochrana 10%, na 5 příspěvků)
Vysátí zdraví - 40 many (odebrání 20 bodů zdraví nepříteli, přidání 20 bodů tobě)
Posílení výdrže - 30 (Posílí výdrž o 5 bodů)
Pomocná:
Přivolání kostlivce - 20 many (Na 10 příspěvků)
Světlo hvězd - 15 many (Světlo na 10 metrů, na 15 příspěvků)
Bonus: Přivolat ducha předků
3. Ať jsi udělal cokoliv, od zkoušení magických formulí až po praktické využití, nemohl jsi přijít na účinek prstenu, občas jen zeleně zazářil. Budeš muset zajít za nějakým zkušenějším mágem, nebo si koupit Kouzlo poznání (Pomocná magie).
4. Deník je téměř celý rozpitý, jen občas jsou vidět čitelná slova:
zvětšíš to klikem ;)
5. Po tom, co jsi sebral na malém útesu nánosy řas a pokoušel jsi se dostat na ostrov málem tě shodila do moře jedna z nebezpečnějších vln. Zkus vymyslet z působ, jak se dostat na ostrůvek (je možné cokoliv, jako např vyskočím a potrhanou koženou rukavicí se zachytím o výstupek v útesu - tenhle způsob klidně můžeš využít)
Status:
ZDRAVÍ: 80/80
VÝDRŽ: 54/80
MANA: 128/150
Jo, regeneraci jsem trochu změnil, vzorec na vypočítání vypadá takhle:
100:M(mana)=P(příspěvek)
10 : P=D(Dobytí)
100:30=2,5
10:2,5 = 3,1
3,1 ZA PŘÍSPĚVEK
Upravil/a
Whirt dne 13.02.2011 14:44
Přidal
Whirt dne 13.02.2011 12:32
#17
David Fleischmann napsal:
:) Fakt dobrý co jste vymysleli ;) zapojil bych se, ale asi bych vám tim už zbytečně zkazil hru, :) vym jaký to je bejt PJ a neni to nic snadného už se dvěma hráčema. Ja si aspoň zkrátím čekání tim, že si konečně zahraju TES: III :D, at sem vic v obraze co se týče historie.
Klidně by jsi se mohl připojit, já bych to (snad :)) zvládl. Ale jsetli se pouštíš do Morrowindu, tak jen do toho ;) Ale kdyby se ti chtělo, hodil by se nám Ayleid :D (Vlastně mě ;))
Upravil/a
Whirt dne 13.02.2011 14:45
#18
Proč mám špehovat Chiméry? :D
Přidal
Whirt dne 13.02.2011 12:59
#19
MEDRIKE:
Jsi Dwemer a válka mezi vámi vrcholí. Potřebujete znát jejich taktiku, zbraně a kouzla. Chimérové jako Vysocí Elfové mají spoustu es v rukávu a proto si musíte nějaký zařídit i vy - Dwemeři.
Viz. úvod DWEMERSKÝ TAJNÝ PLÁN
#20
A ještě jsem nevešel do toho doupěte že? A jsem sám, že jo?