Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: The Elder Scrolls Myths
Přidal
Flash dne 13.02.2011 19:22
#1
Je dík moc, to je dobrý v práci hrát dračí doupě :D
#2
Vsak já se nějak moc nenadru :D A dnes je trochu volnější den, jindy bych toho moc nestihla.
Jsem ti předtím neposlala moc chytrej odkaz :D
http://www.uesp.n...ion:Dunmer .. tady se něco dočteš
Přidal
Scarcz dne 13.02.2011 19:49
#3
Poamlu dožvýkám onu rostlinu a znechuceně jí vyplivnu.
"Aha" řeknu pomalu,
"to ti asi dlužím poděkování. Neboj nějak se odsud dostanem, myslíš že budeš moct jít?" Zeptám se ho a přemýšlím jak dlouho může trvat cesta do Riverwoodu
Přidal
Whirt dne 13.02.2011 19:53
#4
David Fleischmann: To teda jo :D
Promiňte mi to zpoždění, ale budete ještě muset počkat. Hra se už trochu rozjela a já mám ve vašich "statech" trochu bordel ;), tak si to musím upravit...
Jinak Ayleid, jako rasa má asi takovýto popis:
Ayleidi, také známí jako Ti Staří (Ancient Ones), Divocí elfové, nebo Nelítostní Vysocí Elfové, byli první rasou, která založila říši v Tamrielu. Žili v domorodé společnosti, každý "kmen" se podstatně lišil od druhého. Byli původní zakladatelé Imperial City , ačkoli to v té době byla tvrz zvaná Věž z Bílého Zlata. Dokázaly mluvit Cyrodilicky, odvozenou Aldmerištinou, která byla kdysi jazyk lidí Cyrodilu. Podobně jako ztracení Dwemerové (jejichž trosky lze najít v Hammerfellu a Morrowindu), Ayleidské ruiny lze nalézt v mnoha místech Cyrodiilu. Tato podzemní města jsou plná nebezpečných pastí, příšer, banditů a nemrtvých. Mnozí, rádoby hledači pokladů, zemřeli snažíc se drancovat obrovské bohatství. Ayleidi jak se zdá, že měli dobré pochopení magického umění, mnoho jejich zřícenin obsahovat kameny plněné magickou esencí.
Ayleids byli potomci Aldmerů, emigrovaly do Cyrodiilu (ze Summerset Isles). Věž z Bílého Zlata, centrální věž Imperial City v Cyrodiilu, byla postaven Ayleids. Nyní slouží jako císařský palác pro moderní Tamrieské říše.
Na jednom místě Ayleidi řídili celou Imperianí provincii Cyrodiilu, a zotročil domácí Cyrodiice a severní populaci, ale byli nakonec svrhnuti Slavenskou Královnou Alessií a jejím lidem.
Populace Elfů byla nakonec řízena do vyhnanství (do značné míry do Valenwoodu), Allessianským příkazem, který nepřipouštěl vyjímky.
Je možné, že některé kmeny Ayleidů mohou i nadále žít hluboko v lesích Cyrodiilu i dnes. Přesto poslední hlášené zpozorování je více než 1000 let staré. Tyto Ayleidi, neboli Divocí Elfové, jsou v nejlepším případě raritou a nemuseli ve skutečnosti přežít do třetí éry.
Pokud jde o jejich vzhled, 2920, poslední rok první éry nám říká, že "nejsou tak temní jako Dunmeři, ale ne tak bledí jako Altmeři", asi zlatá/tmavě hnědá pleť.
Upravil/a
Whirt dne 13.02.2011 20:05
#5
Aha...divokej elf :D A já tu trapčím s odkazem na temnýho :D
===========================================
Jinak, kdyby jsi v tom měl Writhe bordel, já si svoji postavuju furt aktualizuju v excelu (krome zdravi, many atd. )
Tím myslím, kouzla inventář a děj.. (takže kdybys potřeboval , tak ti aspon mužu poskytnout můj náhled)
Přidal
Flash dne 13.02.2011 20:20
#6
Jo d´k za překlad to je lepší než z googl překladače :D a hodil by se ti spis divoký elf nebo vysokej?
Jo a dík Mortuus ja jsem si i tak našel :D, tu stránku sem neznal a je fakt dobrá.
asi pred pokud je to rozkevt jejich moci
Přidal
Whirt dne 13.02.2011 20:35
#7
:D Není zač, a co se rasy týče, tak to záleží na tobě - mě osobně by se líbilo, kdyby se mi ve hře objevil Ayleid, vzhledem k tomu že se to odehrává v době jejich rozkvětu a jinak se s nimi nepotkáme. Jinak Vysoký Elf by byl taky dobrej, mohl bys být tím pádem Chimér, ale já bych bral toho Ayleida ;)
Přidal
Flash dne 13.02.2011 20:47
#8
Hele a to se odehráva před nebo po prevratu v Cyrodiil? promin, že tě teda ještě otravuju :)
Přidal
Whirt dne 13.02.2011 21:03
#9
Jj před, viz. Úvodní slova:
http://www.skyrim...owstart=40
http://www.skyrim...owstart=20
Jsou to ty obrázky, zvětšíš je klikem - důležitý je hlavně ten poslední ;)
Jo a postavu si vytvoříš podle toho, co je na úvodní stránce.
Jo ještě k těm, co už hrajou - dnes už asi nebudu vyprávět (vím že sem to pořád odkládal :|) moc se omlouvám...
Upravil/a
Whirt dne 13.02.2011 21:06
Přidal
Flash dne 13.02.2011 21:19
#10
Jméno: Torchbearer ze Zlaté věže
Rasa: Ayleid
Povolání
Název: Světlonoš
Specializace: Magie
Základní vlastnosti: síla vůle, inteligence
Základní umy: Magie obnovy, Pomocná magie,
Magie destrukce, Lehká zbroj
Znamení: Mág
Životopis
Torchbearer se narodil v Imperial city (u Věže z bílého zlata) v době kdy elfové vládli Cyrodiil. Jeho rodinu vyvraždily a dům spálili zbouřenci proti vládě elfů. Podařilo se mu utéct a začít nový život dobrodruha. Díky zažitkům z děsctví v něm však přetrvává nevraživost a nedůvěra k ostatním. Rád Prohledává ruiny Ayleidské kultury v naději, že narazí na zajímavé pozůstatky jeho rasy.
Vzhled
Torchbearer má dlouhé hnědé vlasy a zalatavou pleť. Na elfa je poměrně vysoký. Po děsivé události s jeho rodinou se změnilo zabarvení jeho očí, má totiž každé oko jiné barvy. Levé oko má světle hnědé skoro až zlaté a pravé má tmavě hnědé skoro až černé.
Povaha
Díky zkušenostem nevěří téměř nikomu a je velmi složité získat si jeho přízeň. Trpí částečnou schizofrenií, která se projevuje na jeho chování silnými změnami nálad. Jedno ráno se probudí hodný a
štědrý a jiné ráno by zas nejradši všechny zabil.
Snad je to dost zajímavá postava a jestli se ti něco nehodí nebo je to historicky spatne napis a ja to změnim.
Přidal
Whirt dne 13.02.2011 21:26
#11
Opravdu úžasný materiál, lepší sem si snad ani nemohl přát... Jen - v té době není zničená ještě všechna Ayleidská kultura, ale i tak je může být těžké najít. Jinak jsem opravdu mile překvapenej, hned si tvůj "status" dám do excelu a zítra můžeme začít ;).
Přidal
Flash dne 13.02.2011 21:38
#12
Dík, :) už jsem párkrát drd hrál takže vymyslet něco takovýho v tak úžasnym světě jako je tendle neni nic těžkýho :), no a s těma památkama, já jsem předtim měl ten životopis trochu jinej, ale pak sem si uvědomil že se to vlastně odehrává před převratem tak jsem to musel trochu upravit. Jo a zejtra v kolik by se ti to hodilo, já se totiž vrátím pravděpodobně dost pozdě?
Přidal
Whirt dne 13.02.2011 22:02
#13
:) Tak to je dobře, protože já taky ;) Příjdu asi tak kolem půl sedmý :) Navíc se ještě musím něco učit ;)
#14
Me by to zas vyhovovalo az po pulnoci-ale to je asi blby co? :D Holt kazdej asi bude psat příspěvek, kdy mu to vyjde, dávat pevnej cas není moc dobry nápad...
Přidal
Whirt dne 13.02.2011 22:45
#15
No jo, každej má čas někdy jindy :( Já jsem o půlnoci většinou ještě vzhůru, akorát mi to už moc nemyslí a tak zírám na Simpsonovi :).
Ale možná by jsem mohl vytvořit fórum, určené, k takovým konverzacím o hře, pak nám to tu dělá trochu binec ;)
#16
jo, to není špatnej nápad, urcite udelej ( na dotazy by to bylo asi taky dobrý).
Přidal
Whirt dne 18.02.2011 19:41
#17
TORCHBEARER:
Prudké světlo! Torchbearer pololežel na zemi opřený o stěnu, cítil, jak mu těžknou víčka. Prsty přejel podlahu, byla z kamene a čpěla magií… Pokusil se otevřít oči. Všude kolem něj byla sametově tyrkysová mlha, před sebou viděl azurový kámen objatý kovem. Nikde nebyla jediná louče, ale všude kolem bylo vidět modravou záři, která se odrážela na lesklých stěnách. Torchbearer měl znehybnělé tělo, jako by jím právě projel blesk. Cítil se vzrušený a napjatý, jako by zažil významný okamžik jeho života, ale nemohl si vzpomenout. Čím víc si snažil vzpomenout, tím víc mu klesala víčka…
STATUS:
Zdraví: 30/60
Mana: 360/360
Výdrž: 10/80
Síla - 40
Inteligence - 55
Síla Vůle - 55
Hbitost - 30
Rychlost - 30
Odolnost - 30
Osobnost - 40
HL. DOVDNOSTI:
Pomocná magie (SV) - 50
Magie obnovy (SV) - 50
Magie destrukce (INT) - 50
Lehká zbroj (OD) - 25
BOJOVÉ
Střelné zbraně (RYCH) - 5
Těžké zbraně (SÍ) - 5
Těžká zbroj (OD) - 5
MAGICKÉ
Alchymie (INT) - 30
KRÁDEŽ
Kradení (HBIT) - 5
Odemykání zámků (HBIT) - 5
Pružnost těla (HBIT) - 5
Výřečnost (OS) - 5
BONUS:
-75% Odolnost vůči mrazu
-50% Odolnost vůči ohni
-25% Odolnost vůči šoku
BATOH:
Ayleidský nůž šoku (C: 200 S:80/100 D:1 Bonus: šok 2b )
Tyrkysová kápě vody (C: 80, B: ochrana 5% vůči - oheň)
Tyrkysová róba ohně (C: 100, B: ochrana 5% vůči - mráz)
Tyrkysové rukavice vzduchu (C: 50, B: ochrana 5% vůči - šok)
Voda z jezera Rumare (C: ? Účinek: povídá se o moci vody do které se zbořil kus zlaté věže)
Upravil/a
Whirt dne 18.02.2011 19:44
Přidal
Whirt dne 18.02.2011 22:33
#18
MEDRIKE:
Světlice: HOD 6 (Schopnost 5: musíš hodit aby jsi se trefil 6 nebo 12) ÚSPĚCH,
Nepřítelovo zdraví 26/35 (Světlice -6, -50% obrana proti magii -3)
Na špičce tvého prstu se vytvořil malý plamínek, který tě svým žárem hřál, poté jsi ukázal na Chiméra. Plamínek jako divá zvěř, vyrazil přímo proti němu. Chimér se strachem v očích, které hlásaly jeho neodolnost vůči magii zařval ukrutnou bolestí...
TAH NEPŘÍTELE:
Útok destrukce: Vulkán (-25) (Destrukce 75 - musí hodit jedno z čísel 2, 3, 4, 6, 8, 10, 11, 12) HOD 3 - Úspěch
Plamínek v ruce Chiméra se proměnil v žhavou lávu, která tryskala nepříteli z ruky, jako krev. Trefil se ti přímo na nohu, a ty jsi bolestně zařval. -25b Zdraví (atronach tě neochránil, máš totiž plnou manu)
Tvoje zdraví: 118/130
#19
Pošlu na něj další světlici a přiměju toho co stojí vedle mě aby mi pomohl tím, že na něj taky něco pošle (magii)
Přidal
Whirt dne 18.02.2011 22:51
#20
LIPTON:
Jak divý jsi se pustil do trhání vřesu
[VŘES (23) - Posil osobnost (2b 1příspěvek), Peříčko (5b 3příspěvky)], hned jak jsi si naplnil kapsy, vylezl jsi do korun Vrby Mořské, lomcoval s ní vítr, ale ty si pokračoval ve svém horlivém sběru
[Lístky vrby mořské (32) - Dýchání pod vodou (2b, 1příspěvek), Zhoršení výdrže (2b, 2příspěvky)], na vrbě však nebyli jen užitečné lístky, ale i plody
[Plod vrby mořské (12) - Přítěž (2b, 2příspěvky) chůze po vodě (3příspěvky)]... Vítr neúprosně lomcoval, stejně jako ty jsi se pokoušel neúprosně natáhnout pro plod vrby, náhle se větev pod tvou tíhou a sílou větru větev zlomila. Spadl si na tvrdé sutiny poblíž vrby a cítil jsi, jak se pod tebou něco děje.
Upravil/a
Whirt dne 18.02.2011 22:51