Bestiář - Dremora
Přidal/a Maiq the Liar dne 16. August 2016 19:25:17
Dremory jsou přímými bytostmi z plání Zapomnění. Tyto větší humanoidy s rohy na hlavách patří hlavně do područí daedrického prince ničení, ctižádosti a chaosu, Mehrunes Dagona.

Některé dremory se dají přivolat na krátkou dobu pomocí kouzla "Přivolání dremorického pána", použitím "Sangvininovy růže", vytvořením v kovárně atronachů nebo nečekanou střelou z Tlachoplachu. Dremory lze najít pouze během úkolu "Střípky minulosti", "Černá hvězda" nebo během prohledávání Šalidorova bludiště.

Tyto postavy mají své hodnosti a i třídy, rozlišující jejich zaměření, v níže uvedeném textu se dočtete více.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Velká část dremor preferuje boj zblízka, ať už se jedná o jednoruční či obouruční zbraně. Jsou oblečeny kompletně do daedrických zbrojí (výjimkou je helma) a používají od železných až po daedrické zbraně s ohnivým očarováním. Bojovat s některými jedinci je velmi obtížné.

Avšak, pokud se vám je podaří porazit, můžete si z těl vzít jejich zbraně, zlaťáky a daedří srdce, jenž se dá použít jako přísada pro alchymii. Zbroj z nich nelze sundat.







NázevLevelZdravíManaStaminaDušeIDSchopnosti/Dovednosti
Dremora Churl
6
105
50
70
Černá
00023a95
Postoj šampiona
Postoj válečníka
Neochvějnost
Dremora Caitiff
12
171
50
94
Černá
00016ef0
Postoj šampiona
Postoj válečníka
Neochvějnost
Hluboké rány
Mistr meče
Rána a sek
Odsekávač
Dremora Kynval
19
248
50
122
Černá
00016f40
Postoj šampiona
Postoj válečníka
Neochvějnost
Hluboké rány
Mistr meče
Rána a sek
Odsekávač
Zběsilý úder
Ničivý úder
Dremora Kynreeve
27
336
50
154
Černá
00016f6a
Postoj šampiona
Postoj válečníka
Neochvějnost
Hluboké rány
Mistr meče
Rána a sek
Odsekávač
Zběsilý úder
Ničivý úder
Dremora Markynaz
36
435
50
190
Černá
00016ff4
Postoj šampiona
Postoj válečníka
Neochvějnost
Hluboké rány
Mistr meče
Rána a sek
Odsekávač
Zběsilý úder
Ničivý úder
Dremora Valkynaz
46
545
50
230
Černá
00016ff8
Postoj šampiona
Postoj válečníka
Neochvějnost
Hluboké rány
Mistr meče
Rána a sek
Odsekávač
Zběsilý úder
Ničivý úder


Mezi dremorami se najdou i příznivci pro střelectví. Mají stejné vybavení jako válečníci, rozdíl je však ve výzbroji. Kromě obyčejné železné dýky mají od loveckých luků, až po daedrické s ohnivým očarováním. Po porážce si můžete z těl vzít jejich zbraně, šípy, zlaťáky a daedří srdce, jenž se dá použít jako přísada pro alchymii. Zbroj z nich nelze sundat.







NázevLevelZdravíManaStaminaDušeIDSchopnosti/Dovednosti
Dremora Churl
6
105
50
70
Černá
00025d1c
-
Dremora Caitiff
12
171
50
94
Černá
00016ef6
-
Dremora Kynval
19
248
50
122
Černá
00016f46
-
Dremora Kynreeve
27
336
50
154
Černá
00016fe2
-
Dremora Markynaz
36
435
50
190
Černá
00016ff6
-
Dremora Valkynaz
46
545
50
230
Černá
00016ff9
-


Poslední třídou dremor jsou čarodějové, velmi nebezpečné a mocné postavy, které používají hlavně magickou školu Ničení. Nemají žádnou zbroj, jsou pouze oblečeny do černých rób a bot. Mohou mívat u sebe veškeré zbraně, od malých železných dýk, až po skleněné bojové palice. Čarují různá kouzla, od plamenů, přes ochranné kůže, až po zavírání ran a ochranné štíty.

Avšak, pokud se vám je podaří porazit, můžete si z těl vzít jejich zbraně, zlaťáky a daedří srdce, jenž se dá použít jako přísada pro alchymii. Oblečení z nich nelze sundat.







NázevLevelZdravíManaStaminaDušeIDKouzlaSchopnosti/Dovednosti
Dremora Churl
6
92
183
50
Černá
00025d1d
Plameny
Rychlé léčení
Dubová kůže
Nižší ochrana
Regenerace
Dremora Caitiff
12
142
223
50
Černá
00016f04
Ohnivá střela
Rychlé léčení
Kamenná kůže
Nižší ochrana
Regenerace
Žhnoucí plameny
Magická zbroj
Odolnost vůči magii 1
Zotavení
Magický odpočinek
Dremora Kynval
19
200
270
50
Černá
00016f69
Ohnivá střela
Ohnivá koule
Kamenná kůže
Neoblomná ochrana
Zavření ran
Regenerace
Žhnoucí plameny
Magická zbroj
Odolnost vůči magii 1
Zotavení
Magický odpočinek
Dremora Kynreeve
27
267
323
50
Černá
00016ff3
Ohnivá střela
Ohnivá koule
Plamenný plášť
Železná kůže
Neoblomná ochrana
Zavření ran
Regenerace
Žhnoucí plameny
Magická zbroj
Odolnost vůči magii 1
Zotavení
Magický odpočinek
Dremora Markynaz
36
342
383
50
Černá
00016ff7
Sežehnutí
Ohnivá koule
Plamenný plášť
Železná kůže
Neoblomná ochrana
Zavření ran
Regenerace
Žhnoucí plameny
Magická zbroj
Odolnost vůči magii 1
Zotavení
Magický odpočinek
Magická absorbce
Dremora Valkynaz
46
425
450
50
Černá
00016ffa
Sežehnutí
Ohnivá koule
Plamenný plášť
Železná kůže
Neoblomná ochrana
Zavření ran
Regenerace
Žhnoucí plameny
Magická zbroj
Odolnost vůči magii 1
Zotavení
Magický odpočinek
Magická absorbce
Stabilita


Je také možnost si přivolat vlastní dremoru a to kouzlem "Přivolání dremorického pána". Ten se vám objeví po boku po 180 sekund, pak se rozplyne a vrátí zpět do plání Zapomnění. Má stejné parametry jako "Dremora Valkynaz - válečník". Zde jedno důrazné varování: Pokud omylem zasáhnete svého vyvolaného NĚKOLIKRÁT ZA SEBOU, zaútočí na vás!