Bestiář - Dremora
Přidal/a Maiq the Liar dne 16. August 2016 19:25:17
Dremory jsou přímými bytostmi z plání Zapomnění. Tyto větší humanoidy s rohy na hlavách patří hlavně do područí daedrického prince ničení, ctižádosti a chaosu, Mehrunes Dagona.
Některé dremory se dají přivolat na krátkou dobu pomocí kouzla "Přivolání dremorického pána", použitím "Sangvininovy růže", vytvořením v kovárně atronachů nebo nečekanou střelou z Tlachoplachu. Dremory lze najít pouze během úkolu "Střípky minulosti", "Černá hvězda" nebo během prohledávání Šalidorova bludiště.
Tyto postavy mají své hodnosti a i třídy, rozlišující jejich zaměření, v níže uvedeném textu se dočtete více.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Velká část dremor preferuje boj zblízka, ať už se jedná o jednoruční či obouruční zbraně. Jsou oblečeny kompletně do daedrických zbrojí (výjimkou je helma) a používají od železných až po daedrické zbraně s ohnivým očarováním. Bojovat s některými jedinci je velmi obtížné.
Avšak, pokud se vám je podaří porazit, můžete si z těl vzít jejich zbraně, zlaťáky a daedří srdce, jenž se dá použít jako přísada pro alchymii. Zbroj z nich nelze sundat.
Název | Level | Zdraví | Mana | Stamina | Duše | ID | Schopnosti/Dovednosti |
---|
Dremora Churl | 6 | 105 | 50 | 70 | Černá | 00023a95 | Postoj šampiona
Postoj válečníka
Neochvějnost
|
Dremora Caitiff | 12 | 171 | 50 | 94 | Černá | 00016ef0 | Postoj šampiona
Postoj válečníka
Neochvějnost
Hluboké rány
Mistr meče
Rána a sek
Odsekávač |
Dremora Kynval | 19 | 248 | 50 | 122 | Černá | 00016f40 | Postoj šampiona
Postoj válečníka
Neochvějnost
Hluboké rány
Mistr meče
Rána a sek
Odsekávač
Zběsilý úder
Ničivý úder
|
Dremora Kynreeve | 27 | 336 | 50 | 154 | Černá | 00016f6a | Postoj šampiona
Postoj válečníka
Neochvějnost
Hluboké rány
Mistr meče
Rána a sek
Odsekávač
Zběsilý úder
Ničivý úder
|
Dremora Markynaz | 36 | 435 | 50 | 190 | Černá | 00016ff4 | Postoj šampiona
Postoj válečníka
Neochvějnost
Hluboké rány
Mistr meče
Rána a sek
Odsekávač
Zběsilý úder
Ničivý úder
|
Dremora Valkynaz | 46 | 545 | 50 | 230 | Černá | 00016ff8 | Postoj šampiona
Postoj válečníka
Neochvějnost
Hluboké rány
Mistr meče
Rána a sek
Odsekávač
Zběsilý úder
Ničivý úder
|
Mezi dremorami se najdou i příznivci pro střelectví. Mají stejné vybavení jako válečníci, rozdíl je však ve výzbroji. Kromě obyčejné železné dýky mají od loveckých luků, až po daedrické s ohnivým očarováním. Po porážce si můžete z těl vzít jejich zbraně, šípy, zlaťáky a daedří srdce, jenž se dá použít jako přísada pro alchymii. Zbroj z nich nelze sundat.
Název | Level | Zdraví | Mana | Stamina | Duše | ID | Schopnosti/Dovednosti |
---|
Dremora Churl | 6 | 105 | 50 | 70 | Černá | 00025d1c | - |
Dremora Caitiff | 12 | 171 | 50 | 94 | Černá | 00016ef6 | - |
Dremora Kynval | 19 | 248 | 50 | 122 | Černá | 00016f46 | - |
Dremora Kynreeve | 27 | 336 | 50 | 154 | Černá | 00016fe2 | - |
Dremora Markynaz | 36 | 435 | 50 | 190 | Černá | 00016ff6 | - |
Dremora Valkynaz | 46 | 545 | 50 | 230 | Černá | 00016ff9 | - |
Poslední třídou dremor jsou čarodějové, velmi nebezpečné a mocné postavy, které používají hlavně magickou školu Ničení. Nemají žádnou zbroj, jsou pouze oblečeny do černých rób a bot. Mohou mívat u sebe veškeré zbraně, od malých železných dýk, až po skleněné bojové palice. Čarují různá kouzla, od plamenů, přes ochranné kůže, až po zavírání ran a ochranné štíty.
Avšak, pokud se vám je podaří porazit, můžete si z těl vzít jejich zbraně, zlaťáky a daedří srdce, jenž se dá použít jako přísada pro alchymii. Oblečení z nich nelze sundat.
Název | Level | Zdraví | Mana | Stamina | Duše | ID | Kouzla | Schopnosti/Dovednosti |
---|
Dremora Churl | 6 | 92 | 183 | 50 | Černá | 00025d1d | Plameny
Rychlé léčení
Dubová kůže
Nižší ochrana
| Regenerace |
Dremora Caitiff | 12 | 142 | 223 | 50 | Černá | 00016f04 | Ohnivá střela
Rychlé léčení
Kamenná kůže
Nižší ochrana | Regenerace
Žhnoucí plameny
Magická zbroj
Odolnost vůči magii 1
Zotavení
Magický odpočinek |
Dremora Kynval | 19 | 200 | 270 | 50 | Černá | 00016f69 | Ohnivá střela
Ohnivá koule
Kamenná kůže
Neoblomná ochrana
Zavření ran | Regenerace
Žhnoucí plameny
Magická zbroj
Odolnost vůči magii 1
Zotavení
Magický odpočinek |
Dremora Kynreeve | 27 | 267 | 323 | 50 | Černá | 00016ff3 | Ohnivá střela
Ohnivá koule
Plamenný plášť
Železná kůže
Neoblomná ochrana
Zavření ran | Regenerace
Žhnoucí plameny
Magická zbroj
Odolnost vůči magii 1
Zotavení
Magický odpočinek |
Dremora Markynaz | 36 | 342 | 383 | 50 | Černá | 00016ff7 | Sežehnutí
Ohnivá koule
Plamenný plášť
Železná kůže
Neoblomná ochrana
Zavření ran | Regenerace
Žhnoucí plameny
Magická zbroj
Odolnost vůči magii 1
Zotavení
Magický odpočinek
Magická absorbce |
Dremora Valkynaz | 46 | 425 | 450 | 50 | Černá | 00016ffa | Sežehnutí
Ohnivá koule
Plamenný plášť
Železná kůže
Neoblomná ochrana
Zavření ran | Regenerace
Žhnoucí plameny
Magická zbroj
Odolnost vůči magii 1
Zotavení
Magický odpočinek
Magická absorbce
Stabilita |
Je také možnost si přivolat vlastní dremoru a to kouzlem "Přivolání dremorického pána". Ten se vám objeví po boku po 180 sekund, pak se rozplyne a vrátí zpět do plání Zapomnění. Má stejné parametry jako "Dremora Valkynaz - válečník". Zde jedno důrazné varování: Pokud omylem zasáhnete svého vyvolaného NĚKOLIKRÁT ZA SEBOU, zaútočí na vás!