Jedna se v podstate o vice-tymovy projekt, kde kazdy tym pracuje na urcity casti Tamrielu (provincii). Momentalne je rozpracovano nekolik projektu: Cyrodiil: The Seat of Sundered Kings (Cyrodiil), Iliac Bay: Tower of Dawn (High Rock a Hammerfell), Morrowind: The Star-Wounded East (Morrowind), Roscrea: Voices of the Deep (ostrov Roscrea), atd...
Kazdy projekt bude obsahovat vlastni pribeh, spoustu nadabovanych NPC, vlastni hudbu, atd...
Momentalne je dostupny mod Beyond Skyrim: Bruma, v kterym mate moznost navstivit severni oblast Cyrodiilu (Jeralsky hory a mesto Bruma). Rozloha tohoto modu je cca 1,5 krat vetsi, nez byla v poslednim DLC Dragonborn. Mod obsahuje pres 3 hodiny vlastni hudby, ktera je vytvorena po vzoru Jeremyho Soula, spoustu novych modelu, vsechny NPC jsou nadabovany zkusenymi herci/dabery, atd... Beyond Skyrim: Bruma si muzete zahrat na PC (puvodni Skyrim a specialni edice) a na Xbox One.
Pokud by nekoho zajimalo, jak budou vypadat jednotlivy provincie Tamrielu, tak mate moznost kouknout na par stranek, kde najdete obrazky z ruznych lokaci.
Prikladam i rozpracovanou mapu ze zari 2016 (posledni aktualizace).
Pokud nekdo z vas hraje TES V: Skyrim na Xbox One a chteli byste si vyzkouset mod Beyond Skyrim: Bruma, tak nyni mate moznost, staci navstivit tuto stranku: https://bethesda....il/4033702.
Pro puvodni Skyrim a specialni edici vysel dalsi opravny patch a to ve verzi 1.3.3, seznam oprav zde: http://www.nexusm...&pUp=1
Zakladni mapa vcetne DLC Vydany obsah (Bruma) Hratelna ukazka (demo) Ve vyvoji Neni ve vyvoji
Nejvice mapovy prace je asi udelano na High Rocku, Hammerfellu a Roscree, co se tyce psani hlavni dejovy linie a vedlejsich ukolu, tak na tom by mel byt nejlepe Cyrodiil.
Data vydani zatim nejsou stanovena (az to bude, tak to bude).
Pro obsah Beyond Skyrim: Bruma ma byt vydana dalsi naplast, napr. bardove by konecne meli zpivat jiny pisne, nez ty ktere zname ze Skyrimu.
Máme tu další rok a s ním pokračuje i vývoj modu Beyond Skyrim. Od 1.7.2017 si hráči mohli vyzkoušet první ukázku známou jako Beyond Skyrim: Bruma, která rozšířila mapu Skyrimu o severní část Cyrodiilu známou jako Jeralské hory. Beyond Skyrim: Bruma vyšla pro základní hru (původni vydání), speciální edici a pro konzole Xbox. Vývoj modu Beyond Skyrim: Bruma byl náročný a zdlouhavý, muselo se vytvořit spoustu nových modelů, nadabovat NPC postavy, vytvořit hudbu, ..., město Bruma se i několikrát předělávalo.
Město Kvatch, které se nachází mezi městy Anvil a Skingrad, bylo po Oblivionské krizi (TES IV: Oblivion) opět vybudováno a je hlavni obchodní a politickou silou uvnitř Cyrodiilského Zlatého pobřeží (Gold Coast). Je také domovem kultu Order of the Hour, který uctívá Akatoshe a znovu se objevil po Oblivionské krizi. https://imgur.com...
Tvůrci nejspíš ještě provedou pár úprav např. změna textur na objektech a ve městě by se opět měla objevit aréna, v které se budou konat souboje.
Hammerfell:
Mlhavá hraniční oblast, která leží mezi pláněmi Helkori, Craglorn a Hammerfellskou částí Reach, je nezkrocená divočina a prakticky neobydlená. Jediným skutečným osídlením v oblasti je Belkarth, postavený na obchodní cestě spojující města Dragonstar a Elinhir, která se vine přes severo-východní Hammerfell. https://imgur.com...
Ukázka nového tilesetu pro jeskyně v písečné části Hammerfellu, vytvořil Esha https://imgur.com...
Protože Jehanna bude jedno ze 2 měst (tím druhým bude Farrun), který si budeme moci prohlédnout ještě před vydáním kompletního obsahu oblasti Iliac Bay (High Rock a Hammerfell), tak jsem se rozhodl přidat obrázky z rozpracovanýho tilesetu pro Jehannu. https://imgur.com...
Upravil/a Johnyprosnb dne 09.04.2018 22:31
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.