Mám dohraný Skyrim už za tři postavi + skoro všechny vedlejší úkoly a zvažuji zakoupení Oblivionu.
skyrim je pro mě nezapomenutelná hra kterou hraju do teď
Osobně jsem Oblivion nehrál, ale hodně lidí zde si ho pochvalují jako lepší než Skyrim. Prý je tam celkově lepší atmosféra a strašně pěkná propracovanost. Já osobně si Oblivion pořídím, až budou peníže.
+ Města jsou větší a osídlenější než ve Skyrimu.
+ Ženské NPC nemají tolik vrásek a jizev.
+ úkoly můžete odmítnout, aniž by se vnutili do deníku.
+ dovednost akrobacie umožní dvojklikem uskakovat před útoky nepřátel.
+ dovednost akrobacie umožní při max. skillu skákat po vodní hladině.
+ temná zákoutí daedrické říše Mehruse Dagotha plná umučených těl vtáhla do děje víc, než knížkový svět Apokryfy (nemluvě o rozmanitosti nepřátel)
+ Sigil Stony umí slušně očarovat zbroje a zbraně, takže není nutné levelovat dovednost očarování.
- Sigil Stonů je omezený počet, a ne vždy se jejich efekt zrovna hodí.
- Vousy jsou pouze natexturované, díky tomu jsou mužské NPC mírně zteplalého vzhledu.
- od 40. levelu nepřátelé postrádají jakoukoliv smysluplnost: Všichni banditi běhají ve skleněných zbrojích, všichni nájezdníci mají ebenitovou zbroj a jejich vůdci mají zbroj daedrichou (lze řešit pomocí módů).
- Stejná volovina je i u zbraní (lze řešit pomocí módů).
- Perky nelze svobodně přiřadit, jsou udělovány automaticky dle úrovně daného skillu.
- nelze zde vyrábět vlastní zbraně a zbroje, kovářství slouží pouze k jejich opravě a údržbě.
Oblivion jsem hrál jen pár hodin a i bych ho možná dohrál, kdyby nebylo postavení kamery u pohledu z třetí osoby tak krkolomně vypadající (můj názor) a já nejsem zvyklý hrát Rpg z pohledu první osoby, záleží na každém, co se mu líbí. Jinak bylo vše ok.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.