Aurelius a Mopidu:
Z úkrytu vylezl i Tal a Erendriel se udiveně podíval a konstatoval "Pokud vás tam je ještě víc tak bychom mohli navštívit nedalekou temnou jeskyni, či co to tam je ..." myslí tu kobku kam jdete "jinak jo, mířil jsem na vás, protože jsme se tu plížili, kdo ví kdo jste mohli být ... a podruhé už dělat pomocníka v kuchyni nebudu ... no a když jsme se tu tedy sešli, kam máte třeba namířeno?" zandal šíp do toulce.
Tondulin:
Kolem tebe proletěl nůž a usekl jeden šlahoun. Hodil jsi kámen, ale jeden rostlinný šlahoun ho chytil a pustil na zem, čaroděj v tu chvíli dokončil kouzlo a tebe najednou popadl pocit nutnosti běžet pryč, strach tě málem přibil k zemi ... Tas se dostal za něj a bodl, začal ho bodat mezi žebra. Mág padl s rukou na boku k zemi, ale ještě nezemřel, a tebe i Vrabčáka stále svírá pocit strachu a hlavně se k vám začali přibližovat šlahouny ... tentokrát pokryté trny.
Aurelius a Mopidu:
"Áha ..." řek po chvilkové odmlce "mám takový dojem že je prokletá, co vás tam přivádí? já jsem se tam chtěl vydat už dávno, je tam totiž něco co bych chtěl." dodal a sehl se k nějaké bylině s temně rudými květy.
Tondulin:
Začal jsi panicky utíkat, díky tomu jsi se vyhnul smrtícímu šlahounu který by tě jinak určitě rozmáčl o zem, a i kdyby tě nezabil tak by jsi podlehl jedu. Tas čaroděje praštil prakovkou, ten ztratil vědomí a šlahouny, i ty jedovaté, sebou praštily o zem a zmizely. Strach přestal účinkovat a Vrabčák je nejspíše hodně otřesená ... strach je účinné kouzlo, avšak Tas se tváří, jako by se nic moc nestalo.
"Něco chtěl?" vydám ze sebe, potom přijdu blíž k elfovi a řeknu "Ty nevypadáš jako typ elfa co by 'něco' hledal v jeskyni, která je údajně proklatá. Tak kápni božskou.. co pak jsi tam chtěl?"
Aurelius a Mopidu:
Eren se na tebe zlostně podíval "Nemám rád když na mě někdo křičí ... a už vůbec nemám rád když na mě křičí nějaký namyšlený mág co si myslí že je nadřazený." utrhl bylině pár okvětních plátků a dal si je do váčku, který když otevřel, tak zavoněl různými vůněmi. "Ale není to žádné tajemství, tahle kobka skrývá takovou cennost, tedy spíše pro mě než pro někoho jiného, je to taková ... dá se říct cetka ... nic moc cenného."
Tondulin:
"Jo jo ... jsem v pořádku." zvedla se a šla si sebrat své nože. Tas mezitím rabuje toho mága ... nejspíše našel i něco zajímavého.
Aurelius a Mopidu:
Eren ránu Aurenila nečekal a málem upadl, bleskurychle měl v ruce dýku a jeho motýl vletěl Aurenilovi do obličeje, ten zase málem zakopl, než motýl sám odletěl. Eruwien zvedla luk, Eren se zastavil, ale zuřivě hledí na Aurenila "nenechám se ponižovat!" Tal se jen usmál.
Tondulin:
Tas mu vyndal vše z kapes a váčků, na zemi teď leží měšec s 40 zlaťáky, nějaká štíhlá stříbrnná dýka, která vypadá jako by se mohla zlomit i o sklo, také nějaký stříbrnný prsten, sáček s nějakými alchymistickými přísadami a lektvar léčení, sice jen malá lahvička ... ale tak lepší než nic.
"Výborně.. tak vezmi meč a připrav se." řeknu a vytasím meč. "Neměl sis začínat." dodám a budu vyčkávat na jeho útok, pokud zaútočí pokusím se útok vykrýt a následně jej kopnout do holeně.
Namířím na Aura. "Řekla jsem klid. A přísahám že jestli nepřestaneš tak vystřelím." a kývnu ňák hlavou na Tala aby mi pomoh dva víc zmůžou (a vypadají věrohodněji a zastrašoidněji)
"Cesty života se ubírají mnoha směry.. pakliže tenhle elf udělá nějaký podraz na moji zodpovědnost to není!" zvolám uraženě schovám meč a budu pokračovat k jeskyni.
Aurelius:
Aurenil se vydal ke kobce, Eren zandal dýku a pomalu a naštvaně se vydal také k jeskyni, Tal se ještě zastavil u Eruwien "Hezky nám to začíná, mám takový dojem že nepotřebujeme ani nemrtvé k tomu aby jsme zemřeli ... i když s nemrtvými to bude větší zábava." dal si štít na záda a rovněř vyrazil k jeskyni.
Tondulin:
Všechno krom té dýky sis tedy vzal, dýku si však vzal Tas. Znovu jste vyrazili na cestu a máte za sebou 3/8 cesty. Vždy když jedeš pomalejší možností, máš možnost cestu urychlit a jet rychlejším způsobem.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.