Zdravím, dělám takový menší mód a chci, aby se na konci dialogu v určitém banchi změnil vztah frakce "DeadricHunters" a "PlayerFaction" na nepřátelskou frakci, jsem docela začátečník, scripty moc neumím a tak bych chtěl požádat o pomoc.. :3 Změna vztahu frakce by se měla změnit hned po banchi "What? You betrayed me? I am sorry, but I can not let you leave, defend yourself!", přitom tam mám script, aby na hráče NPC rovnou zaútočilo, což funguje, ale taky bych dodal, že ve frakce "DeadricHunters" jsou tři členové, kteří sedí přímo vedle sebe a rád bych, aby zaútočili všichni, což by měl vyřešit nepřátelský vztah mezi frakcemi ne? no každopádně děkuju za všechny rady ;D
S vytvářením vlastních frakcí jsem si u falloutu nevěděl rady a tohle je na to stejnej nástroj. Ty ale používáš již vytvořenou frakci? To by mělo bejt jednodušší, prostě si v tomhle nástroji najdi všechny vytvořené NPC a pak tam někde ty frakce doklikáš, pak tam můžeš použít už nějakou z vytvořenejch a přidělit jim ji. (nevím kde přesně to je, dlouho jsem s tím nedělal)
-Každopádně tohle pomůže a pokud ta frakce není hned nepřátelská a neútočí, tak ten útok můžeš opravdu vyvolat tím příkazem v konverzaci. Potom by se na tebe vrhli rovnou všichni a nebo jen jeden a ti ostatní až po tom, co by si toho prvního seknul.
"Trolling is the lowest form of wit, but the highest form of intelligence."
No, frakce jsou už dávno vytvořené a jsou v nich i potřebné NPC, jen si nevím rady s tím, jak vyvolat nepřátelství v té konverzaci.
btw. Jen dodám, že momentální vztah mezi frakcemi je Neutrální a po tom, jak by jsem to určité NPC "zradil" (více první příspěvek), tak by se změnil vztah na nepřátelské, tedy kdyby mě viděli, zaútočili by na mě.
Upravil/a esp112 dne 08.08.2013 16:00