Přeji dobrý den pánové, mám na srdci několik dotazů u kterých by mě zajímala odpověď. Můžu být současně členem více cechů? Rád bych vyzkoušel questy za cech Družníků, nebo Zlodějů, ale nerad bych se přidal k jednomu cechu a u něj musel zůstat ( bude se nějak projevovat chování ostatních postav vůči mé, když budu členem cechu zlodějů? ). Další dotaz se týká společníků, můžu mít jednoho společníka, nebo více? Je počet nějak omezen? Můžu mít za společníka například psa, nebo vlka? Popřípadě mít lidského společníka + psa? A poslední dotaz .. když dohraji hlavní příběhovou linii, končí tím celá hra, nebo můžu dál hrát a dělat nedokončené vedlejší questy? Děkuji za vaše odpovědi!
Můžeš být členem několika cechů. NPC na tebe budou budou mluvit podle tvých činů, včetně členství v cechu.
Společníka můžeš mít vždy jen jednoho. Pokud najmeš nebo povoláš nového, starý odejde (většinou tak kde jsi ho vzal) a můžeš ho povolat znovu. Nějakého psa mít můžeš a myslím, že ho můžeš mít i spolu se společníkem. Ale tím si nejsem jistý. Osobně jsem to nezkoušel.
Pokud dohraješ hl. linii nic se neděje a můžeš pokračovat dál.
Můžeš projít všechny linie, tzn zloděje, mágy, Družiníky atd, nemají na sebe žádný vliv. Společníka můžeš mít jen jednoho, ohledně psa na to myslím existuje mód (nebo na vlka). A po dohrání příběhové linie hra nekončí, můžeš tam běhat od rána do noc
právě jsme se o tom bavili s kamarádem a hádali se, jestli se postava může stát členy více cechů odpověď mě potěšila, těším se na questy zlodějů a družníků, možná zkusím i tajemné bratrstvo .. předpokládám, že k mluvení se zvířaty je v nastavení zkušeností nějaká položka, popřípadě elfové mají tuto schopnost předem danou, že?
Za jednu hru respektive jednu postavu se dá projít opravdu každá linie, je jich šest jestli to dobře počítám.
Mluvení se zvířaty, tak to nevím jestli jde, ale třeba lesní elf má vrozenou dovednost na povolání divokých zvířat na svou stranu při boji, je na to potom i dračí řev
Každopádně mluvící pes se tam dá potkat
zajímalo by mě, jestli tedy ve hře můžu na svoji stranu dostat psa, popřípadě vlka ( ale to nejspíš ne, protože vlci pokaždé zaútočí na postavu v jejich okolí ), nebo je k tomu vytvořený mód .. například v Neverwinter Nights se zvířaty postava mohla mluvit díky speciálnímu amuletu .. třeba se najde někdo, kdo s tím má nějaké zkušenosti a povedlo se mu to
Mluvící pes je tam v rámci jednoho deadrického questu, ale ten ti myslím nezůstane. Jinak mrkni v modech, je tam někde mod na přidání zvířete. Ale jak říkám, mluvit asi zatím nebudou
w4id4 napsal:
Přeji dobrý den pánové, mám na srdci několik dotazů u kterých by mě zajímala odpověď. Můžu být současně členem více cechů? Rád bych vyzkoušel questy za cech Družníků, nebo Zlodějů, ale nerad bych se přidal k jednomu cechu a u něj musel zůstat ( bude se nějak projevovat chování ostatních postav vůči mé, když budu členem cechu zlodějů? ). Další dotaz se týká společníků, můžu mít jednoho společníka, nebo více? Je počet nějak omezen? Můžu mít za společníka například psa, nebo vlka? Popřípadě mít lidského společníka + psa? A poslední dotaz .. když dohraji hlavní příběhovou linii, končí tím celá hra, nebo můžu dál hrát a dělat nedokončené vedlejší questy? Děkuji za vaše odpovědi!
Jednoho společníka.. u více cechů mužeš být.. u všech.. hra nekončí.. jedeš dál donekonečna
w4id4 napsal:
co se týče prvního článku - takže daedry a aedry jsou božská stvoření? aedry jdou zabít, daedry jen zahnat? chápu to správně?
No, Aedry neboli Devítku (či Osmičku) asi nezabiješ ale mám pocit že jsou zranitelní a závislé na smrtelnících, bohužel si to už moc nepamatuji. Jak se píše, byli podvedeni Lorkhanem, který je přesvědčil aby stvořili svět smrtelníků - Nirn - a proto jsou na rozdíl od Daeder oslabené. Akorát Magnus před dokončením Lorkhanovu lest prokoukl a utekl. Prchl skrz Zapomnění všemi směry a zanechal za sebou díry - hvězdy a slunce které se jmenuje právě Magnus.
Vlastně máš Nirn - svět smrtelníků, a na jednom z kontinentů (Tamriel) se odehrávají hry The Elder Scrolls, okolo je Zapomnění kde jsou například měsíce Masser a Sekunda - když je nejsou v úplňku a vidíš je na některé černě (víš jak to myslím) není to proto že by je něco stínilo či tak, je to proto že zžírá Zapomnění, a (nevím jak ve Skyrimu, ale v Oblivionu to tak bylo) skrz ty černé části bys měl vidět hvězdy, jsou to prostě jakoby ohlodané měsíce. Jsou i nějaké měsíce což jsou Aedry, ale to jsem ještě moc nepochopil - ale není tam Talos, ten je sice bůh ale není Aedra!!! - pak jsou tu hvězdy, o těch už jsem mluvil a okolo je Zapomnění. Za ním je něco zvané Aetherius - už si nepamatuji co to je.
Zapomnění obývají Daedry a každé Daedrické kníže tu má svoji "sféru". Sheogorath má Třesoucí se Ostrovy, je knížetem šílenství (a jinak, u Daeder se nedá určit pohlaví), Hearmeus Mora je knížetem vědění a neznáma, Mehrunes Dagon změny, ctižádosti a ničení (s ním si měl co do činění v TES IV: Oblivion - Oblivion je Zapomnění) a tak dále... Daedry můžou na rozdíl od Aeder mluvit se smrtelníky, normálně s nimi jednat a jsou velmi mocné (a moje oblíbené ). Ve Skyrimu se s nimi setkáš a dají ti nějaké úkoly za které dostaneš nějaký Daedrický artefakt - každá Daedra má svých několik artefaktů.
Ve hře ještě můžeš narazit na zmínku o Sithisovy - Nicotě. Jak to přesně je s ním nevím, ale jestli si to dobře pamatuji, z krvácení Sithise a ještě někoho (nepamatuji ) vznikly Daedry a Aedry. Sithise "uctívá" Temné Bratrstvo.
w4id4 napsal:
Přeji dobrý den pánové, mám na srdci několik dotazů u kterých by mě zajímala odpověď. Můžu být současně členem více cechů? Rád bych vyzkoušel questy za cech Družníků, nebo Zlodějů, ale nerad bych se přidal k jednomu cechu a u něj musel zůstat ( bude se nějak projevovat chování ostatních postav vůči mé, když budu členem cechu zlodějů? ). Další dotaz se týká společníků, můžu mít jednoho společníka, nebo více? Je počet nějak omezen? Můžu mít za společníka například psa, nebo vlka? Popřípadě mít lidského společníka + psa? A poslední dotaz .. když dohraji hlavní příběhovou linii, končí tím celá hra, nebo můžu dál hrát a dělat nedokončené vedlejší questy? Děkuji za vaše odpovědi!
Můžu být současně členem více cechů? Můžeš bude se nějak projevovat chování ostatních postav vůči mé, když budu členem cechu zlodějů? Můžeš třeba slyšet hlášky tipu - Doufám že mě tvůj cech nejde vydírat, nebo např. Cítím se vedle tebe nervózně, nic víc. Další dotaz se týká společníků, můžu mít jednoho společníka, nebo více? Nevím jistě, ale myslím si že jen jednoho Můžu mít za společníka například psa, nebo vlka? Psa ano, ale z vlastních zkušeností nedoporučuji (kdyžtak nahodím článek z mou recenzí na zvířata ve Skyrimu, abys lépe pochopil ) když dohraji hlavní příběhovou linii, končí tím celá hra, nebo můžu dál hrát a dělat nedokončené vedlejší questy? můžeš vesele pokračovat dál
w4id4 napsal:
zajímalo by mě, jestli tedy ve hře můžu na svoji stranu dostat psa, popřípadě vlka ( ale to nejspíš ne, protože vlci pokaždé zaútočí na postavu v jejich okolí ), nebo je k tomu vytvořený mód .. například v Neverwinter Nights se zvířaty postava mohla mluvit díky speciálnímu amuletu .. třeba se najde někdo, kdo s tím má nějaké zkušenosti a povedlo se mu to
Někde jsem četl že pes se dá v divočině normálně najít a když na něj hezky promluvíš tak si ho tím zkamarádíš.. ale nevím to jistě..
PS: jsem rád že tu máme nováčky... já už nás tu všechny beru jak dědky co to maj 20x dohraný
Upravil/a Mahoney dne 12.04.2012 10:52
w4id4 napsal:
zajímalo by mě, jestli tedy ve hře můžu na svoji stranu dostat psa, popřípadě vlka ( ale to nejspíš ne, protože vlci pokaždé zaútočí na postavu v jejich okolí ), nebo je k tomu vytvořený mód .. například v Neverwinter Nights se zvířaty postava mohla mluvit díky speciálnímu amuletu .. třeba se najde někdo, kdo s tím má nějaké zkušenosti a povedlo se mu to
Mluvit se zvířaty jde jen způsobem "Ahoj pesjku" a ozve se "haf haf" nebo "padej psisko" a ozve se "vrrrr" a tím to hasne ..až tedy na jeden úkol
Pokud chceš, tady najdeš mé zhodnocení dost věcí ze Skyrimu...
PS: je možné že tam najdeš nějaký menší SPOILER
Jedná se čistě jen o můj osobní názor
Podle mě každá hra musí mít a má nějaké mouchy, obrovská hra s miliony různých dat jako je Skyrim prostě nemůže být geniální. Stejně jako taklové GTA SA je také skvělé a má své bugy. Jasně že jsou i hry které nemají bugy ale jistě nejsou tak rozšířené jako TESV 5. Je pravda že dialogy obchodníků i stráží omrzí. Přiznám se že například hláška "Lets me guess - someone stole your sweetroll (Nech mě hádat - někdo ti ukadl buchty) mi už rve uši. Snad jedinou záchranou Bethesdy v tomhle směru je to, že stráž s tebou občas něco prohodí o městě kde zrovna jste nebo se zmíní o cechu/gildě/skupině ve které nějakým způsobem učinkujete. Kdo se trichu zaměřuje na grafiku ví, že Skyrim by ji mohl mít i lepší. Ale co Skyrim ztrácí na grafice, dohání na detailech v podobě 7000 schodů (je jich tam opravdu 7000) a podobných volovinkách na kterých se člověk prostě vyblbne. Co mě ale zklamalo na maximální úrovni jsou koně. Představoval jsem si jak budu mít černého, opancéřovaného oře a místo toho jsem si za 1000 zlatejch koupil takový malýho chcípáka, pokud tomu jde říkat kůň, spíše poník a to ještě vysoce podvyživený, který nesjede ani rovinu, aby se nezabil. Hodně mě naštvalo že z koně nejde bojovat/kouzlit přesto že na každém kroku je nějaká potvora kvůli které se musí sesedat. Tvůrce a desinger koní svou úlohu asi získal někde v losu nebo co, protože mi příde že snad koně v životě neviděl. Nemluvně o tom že jsem si koupil koně, sesedl jsem a on utekl a já si ho musel kupovat znovu (to si tam fakt jako dojdu radši pěšky). Stejně tak je to ze psem, kříženec nějakého vlkodava s kníračem (nebo co to vlastně je) je sice udělaný hezky, ale jeho inteligence dosahuje iq přejetého ježka. Přiznám se že pokud mi pejska zabijí, je mi to opravdu líto.. a za těch 500zlatejch by mohl aspoň něco vydržet když už je tak blbej . Neumí pořádně plavat ani chodit po skalách, svahách a podobně, takže ho beru spíš jako přítěž takže si ho už v životě nekoupím. Za to se mi ve hře moc líbí možnost výběru otázky/odpovědi v dialogu což mě přivádí k tomu, že možnost např. přesvědčování, lhát a podobně je také jednou z možností výběru. Co mě ale zklamalo je karma, udělal bych ji na stejný princim jako ve Fallout 3, místo toho tady nebyla žádná. Hlava se při hraní zapojila jen několikrát a to při hledání klíčů, otáčení sloupů nebo otáčení kruhů. Moc se mi líbí systém "horní lišty" který ukazuje směr cílu a podobně. Dále mě moc oslovila propracovanost různých cechů a společenství které nejsou "ošuleny" ani v nejmenším, jen na bouřných hávech byl ještě malinko zapracoval a pár misí přidal ale to už jsou jen detaily, hrozně se mi ale líbilo přepadení Bílého průsmyku (jedna z mých nejoblíbenějších misí). Ještě bych přidal jiné příšery do katakomb, pořádně hráč totiž vidí jen Draugiry a pár jiných příšerek ale tím to hasne. Dále se mi také líbí konzolové příkazy, které se dají snadno využít při bugu a podobně. Mé osobní hodnocení hry je 87% a to si myslím je moc hezké. Každopádně Skyrim je má nejoblíbenější hra.
Text možná ještě později proedituji, poupravím a podobně.
Lunthatcoss napsal:
Se zvířatky jde mluvit podle nějakeho pluginu??
Jak pluginu?? já prostě přijdu ke psovi a objeví se "E mluvit Tlapka" a můžeš ho pozdravit a on odpoví Haf haf.. bez módu se zvířaty mluvit myslím nejde
PS: Víte že jeden chlapeček z Vorařova přesvědčuje lidi že jeho pes je ledovcový pavouk?
Lunthatcoss napsal:
Se zvířatky jde mluvit podle nějakeho pluginu??
Jak pluginu?? já prostě přijdu ke psovi a objeví se "E mluvit Tlapka" a můžeš ho pozdravit a on odpoví Haf haf.. bez módu se zvířaty mluvit myslím nejde
PS: Víte že jeden chlapeček z Vorařova přesvědčuje lidi že jeho pes je ledovcový pavouk?
To sice jo ale jde s pluginem mluvit o více věcech s více zvířaty???
Ne to nevím ale třeba je tomu tak a je pouze začarovaný
skoda ze kazdy cech nema vlastniho psa kromne treba druzniku pes cechu zlodeju by kradl ruzne valejici predmety a pak bys sis je od neho brad magove by mely kouzelnyho psa treba by mel ohnivy tesaky a utocil z dalky treba nejakym specialnim obojkem pec temneho bratrstva by umel zastrasit nepratele a jeho zuby by mohli myt sanci na kryticky efekt co si otom myslite bylo by to dobry takovy psi potkat ve skyrimu odepiste
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.