Diego: Vím že někdo na koho mám na netu kontakt to hrál... Jenže si nepamatuju kdo
XVI...............................................................[Dcery Nebes]
The Sassy Master, Melon Lord!
That's all I got. It's pretty much my whole identity. BW, the meat and sarcasm guy.
Diego řeknu ti to takhle kvůli příběhu a tomu námořnímu boji to za to stojí.
Ale jinak je to další AC z řady nic novýho tam kromě toho arkádového námořního boje není a ještě pár nových aktivit.
Na zemi jsi neporazitelný ale na moři to je zvlášť ze začátku aspoň trošku náročné.
Ale štve mě, že kvůli tomu abych si mohl pořádně užít ten naval combat jsem musel grindit na pevnině.Příběh mě až tolik nezaujal, oproti 2 a datáčům mě nijak nenadlchl a je snadno zapomenutelný aspoň pro mě.
Ale dostala mě jedna věc........
sea shanties je hezký jenom tak si plout a slyšet jak ti tam zpívají
A věc na který mám rozporuplný názor je ten časovač kdy vyšleš lodě na misi a ono se to všechno bere v reálném čase.
Len: Ve 3 byly taky námořní souboje dobré, ale chyběla tomu větší provázanost a časem se dostavil mírný stereotyp. Na trojku bych taky nenadával, ale hl. hrdina je hold takový divný.
Jinak moc o příběhu raději nečtu (to vlastně už od vydání Bratrstva, kvůli překvapení apod.), ale vím že stěžejní roli a vůbec min. 70% náplní čtverky jsou námořní bitvy.
Jde mi hlavně o to, jak jsem psal, jestli se námořní bitvy časem neohrajou a nedostaví se stereotyp.
Jako upřímě ty námořní bitvy mě nenadchli tolik jako v jiných hrách, ale ty byly v tomto ohledu víc realistické, ale jinak na arkádový jsou podle mě dost dobrý a stereotyp by se dostavil leda kdyby jsi hodlal vyloženě grindit a tu hru chtít dohrát i se sběratelskýma činostma na 100%
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.