Tak dobře, než začneme, seznámím vás s určitými věcmi co jsem v úvodu použil:
Ruptga/Roptga: Hlavní božstvo Yokudanského panteonu. Ruptga, známější jako 'Velký Taťka', byl první bůh který zjistil jak přežít Satakalův Hlad. Následujíc jeho příkladu, ostatní bohové se naučili 'Promenádu', neboli postup jak přetrvávat déle než jeden život. Velký Taťka rozestavil hvězdy na obloze tak, aby ukázal menším bohům jak to také udělat. Když zde bylo příliš mnoho duší které nestíhal sledovat, Ruptga vytvořil pomocníka z odumřelé kůry minulých světů. Tento pomocník je Sep, jenž později vytvořil svět smrtelníků.
Den modlitby Severního větru:
15. Večernice je svátek uctivě držený chrámy jako Den modlitby Severního větru. Je to díkuvzdání Bohům za dobrou úrodu a mírnou zimu. Chrámy nabízejí všechny své služby jako požehnání, léčení a uzdravování za polovinu poplatků, než je obvykle požadováno.
Válka První Rady: Válka první rady byla náboženský konflikt mezi sekulárními Dunmery, Dwemer, Dagoth a ortodoxními Dunmery, Indoril , Redoran , Dres , Hlaalu a Telvanni.
Bolgin:
Bolgin ležel ochromen na zemi, téměř neviděl. Cítil palčivou bolest v zádech, byl naprosto dezorientován. Jen matně mohl rozeznat prostředí ve kterém ležel, jediné čeho si mohl všimnout byla pohasínající pochodeň a polorozpadající se kamenné stěny.
Medrike stál před vchodem do doupěte Chimerů. Ponuře osvětlený vchod s dvěma pochodněmi nevěstil nic dobrého. Dveře z trouchnivého dřeva a vrzavé panty vypadaly, jako by se měly každou chvíli rozpadnout. Všude kolem rostla červená tráva, a ani není divu, když se doupě rozprostíralo na svazích jednoho z kopců kolem Rudé hory. Všude byly cítit kouzla - známka toho, že Chimérové jsou Vysocí elfové.
Medrikův úkol - špehovat Chimery. Dostal omamný lektvar, který ostatní přesvědčí, že je Vysoký Elf.
Svah, na kterém si Chimérové udělaly doupě, byl skoro celý z vyvřelin, jen občas bylo vidět bílý kamínek. Medrike stále slyšel nějaké praskání a sem tam zahlédl, jak se kamení sesunulo.
No, jak se zdá, tak asi jo, snažím se všechno stíhat, ale na to, že musím udělat "staty" jsem úplně zapoměl, ale jestli chceš, už si můžeš vymyslet, co chceš udělat
Lipton:
Lipton vyčerpaně padl na útes ostrova N'Gasta poplíž Stros M'Kai. Jeho Dunmerská povýšenost (promiň mi to, ale Dunmeři jsou takoví ) a touha po spravedlnosti ho dohnala až sem. Kdyby měl sílu porozhlédnout se po okolí, viděl by spoustu flóry a ostnaté útesy. Měl štěstí, že se dostal zrovna na jeden z bezpečnějších. Vlny bily o útesy až voda šlehala do nesmírné výšky. Na ostrůvku byla vidět věž, nevěděl jestli je to kostelní věž, nebo je to maják, ale mezitím ho málem jedna vlna shodila. Nikde nebyla živá duše, jen občas bylo na ostrůvku vidět stíny...
Pěkný Ale drací doupe jsem nehrala, tak bych jeste potrebovala vedet, co jak funguje... treba jak rychle se regeneruje mana ?
Upravil/a MortuusDominus dne 13.02.2011 01:33
Takže, popravdě, dělat s v té hře můžeš, co chceš - což znamená, že mi pošleš odpověď třeba: Jaká mám kouzla? Já ti odpovím. Nebo, jak daleko je ostrůvek od útesu? Skočím na další útes. Uzdravím se lektvarem. ATD.
Mana se regeneruje po příspěvcích. řekněme, že teď máš SV 30, což se rovná 10 bodů many za 7 příspěvků. Takže až budeš mít SV 70 bude se doplňovat 10 za 2 příspěvky
Fakt dobrý co jste vymysleli zapojil bych se, ale asi bych vám tim už zbytečně zkazil hru, vym jaký to je bejt PJ a neni to nic snadného už se dvěma hráčema. Ja si aspoň zkrátím čekání tim, že si konečně zahraju TES: III , at sem vic v obraze co se týče historie.
*** aha, tak snad jsem to pochopila správně, tak já to zkusím Co se týče tý regenerace -je to 0,7 za příspěvek (to jako na celým foru nebo jen tady v Myths ?) Jako psát co nejvíc a nejkratčejc? * tak to zkusím
****************************************** 1 obléct si - Krátký železný meč,Potrhaný kožený kyris,Potrhané kožené boty,Potrhané kožené rukavice 2 krok - Zavzpomínat, zda umím nějaké kouzlo na uzdravení(nebo i jiná kouzla)… jestli ano, tak pomocí Magie obnovy zvýšit hodnotu zdraví na 80/80 3 Krok - Prohlídnout si detailně prsten (hledat punc….cokoli) a etiketu na lektvaru , zda o neznámým vecech něco zjistím 4 Krok - Kouknout do deníku, zda tam nezjistím na kom mám touhu po spravedlnosti vykonat 5 Krok - Sebrat květy, korinky a indegrience ze zdejsí Flory… vse s nejvetsí ostrazitostí, a za častého sledování okolí.
2. "Kouzelná kniha"
Destrukce:
Světlice - 8 many
Mrazivý dotek - 10 many (Damage: 6, Na dálku: 20 metrů, Rozsah: 1 metr odzasažené oblasti)
Šok - 5 many (D: 10, Na dotek, Rozsah: 1 m.od.z.ob.)
Pohlcení zdraví - 10 many (D: 10, Na dálku: 5 metrů)
Obnova:
Obnovení výdrže - 10 many (Obnova výdrže 25b na sebe) Obnovení zdraví - 11 many (Obnova zdravý 10b na sebe) - dvakrát jsi použil, dobil sis zdraví
Štít - 12 many (Ochrana 10%, na 5 příspěvků)
Vysátí zdraví - 40 many (odebrání 20 bodů zdraví nepříteli, přidání 20 bodů tobě)
Posílení výdrže - 30 (Posílí výdrž o 5 bodů)
Pomocná:
Přivolání kostlivce - 20 many (Na 10 příspěvků)
Světlo hvězd - 15 many (Světlo na 10 metrů, na 15 příspěvků)
Bonus: Přivolat ducha předků
3. Ať jsi udělal cokoliv, od zkoušení magických formulí až po praktické využití, nemohl jsi přijít na účinek prstenu, občas jen zeleně zazářil. Budeš muset zajít za nějakým zkušenějším mágem, nebo si koupit Kouzlo poznání (Pomocná magie).
4. Deník je téměř celý rozpitý, jen občas jsou vidět čitelná slova: zvětšíš to klikem
5. Po tom, co jsi sebral na malém útesu nánosy řas a pokoušel jsi se dostat na ostrov málem tě shodila do moře jedna z nebezpečnějších vln. Zkus vymyslet z působ, jak se dostat na ostrůvek (je možné cokoliv, jako např vyskočím a potrhanou koženou rukavicí se zachytím o výstupek v útesu - tenhle způsob klidně můžeš využít)
Status:
ZDRAVÍ: 80/80
VÝDRŽ: 54/80
MANA: 128/150
Jo, regeneraci jsem trochu změnil, vzorec na vypočítání vypadá takhle: 100:M(mana)=P(příspěvek)
10 : P=D(Dobytí)
100:30=2,5
10:2,5 = 3,1 3,1 ZA PŘÍSPĚVEK
Upravil/a Whirt dne 13.02.2011 14:44
David Fleischmann napsal:
Fakt dobrý co jste vymysleli zapojil bych se, ale asi bych vám tim už zbytečně zkazil hru, vym jaký to je bejt PJ a neni to nic snadného už se dvěma hráčema. Ja si aspoň zkrátím čekání tim, že si konečně zahraju TES: III , at sem vic v obraze co se týče historie.
Klidně by jsi se mohl připojit, já bych to (snad ) zvládl. Ale jsetli se pouštíš do Morrowindu, tak jen do toho Ale kdyby se ti chtělo, hodil by se nám Ayleid (Vlastně mě )
Upravil/a Whirt dne 13.02.2011 14:45
Jsi Dwemer a válka mezi vámi vrcholí. Potřebujete znát jejich taktiku, zbraně a kouzla. Chimérové jako Vysocí Elfové mají spoustu es v rukávu a proto si musíte nějaký zařídit i vy - Dwemeři.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.