Osobně Arenu považuji za druhý nejlepší dungeon všech dob, vznikající v éře, kdy tyhle first person rpg byly v kurzu a hlavně neuvěřitelně chytlavě zpracované. Od nádherné 2d grafiky, přes skvělý příběh až po hudební témata která by si s mdlejma podkresama dnešních her vytřela...
Osobně to mám takto:
1. Ultima Underworld 2
2. TES: Arena
3. Ravenloft
4. Stonekeep
5. Ultima 8: Pagan (není dungeon, ale také neuvěřitelně HC rpg.)
Tak v podstatě měli předkreslených asi 100 obličejů (pro oboje pohlaví, ale pouze pro jednu rasu) a animovaných stripů obyvatel měli opravdu jen pár, tak dvace, takže v podstatě jste na stejnou osobu naráželi neustále, ale člověk si to občas ani neuvědomil, pokud to nehrál třeba dva měsíce v kuse
Whirt napsal:
Jojo, v Areně byl celý Tamriel (to se dočteš z PA - pokud se mi podaří pokračovat) a tisíce postav.
V Daggerfallu byl svět velký jako celá VB. A přes 750 000 NPC postav
Stále si to nechceš zahrát?
whirte to myslíš vážně?! 750 tisíc NPC! to je skoro nemožné! Do dnešních her se bojí dát 500NPC a řeknou s tím si vystačíte ale tak stará hra a tolik to myslíš vážně?
Ano... Jenže NPC bylo většinou, až na pár výjimek, jako přes kopírák. I když téměř každé NPC mělo k tobě velice specifický přístup, už dle prvního dojmu (trochu si člověk připadal, jako by každé NPC mělo osobnost)... Každopádně ty opravdu jedinečné NPC byli ty příběhové, ale ty většinou byli naprogramované jaký mají mít k tobě přístup...
Není to tak, jako je to ve Skyrimu, že každá postava měla hlas, reakce a myšlení jiné...
Ano, 750 000 NPC, tisícovky dungeonů, měst, městeček a vesnic, nekonečná zásoba questů a rozloha Velké Británie. Aréna zase pokrývá celý Tamriel a kdybys ji chtěl projít bez fasttravelu... to prostě nejde, to není jako Skyrim Hry tehdy byly rozlehlejší a delší než dnešní 10ti hodinové pařby...
EDIT: Např. u Skyrimu s fasttravelem ho přejdeš během 1 herního dne. V Areně v rámci jedné země putuješ od města k pevnosti několik herních dnů. Z Morrowindu jsem se do Hammerfallu dostával fasttravelem přes dva herní měsíce
Upravil/a nagasadowcz dne 02.09.2012 00:16
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
nagasadowcz napsal:
Např. u Skyrimu s fasttravelem ho přejdeš během 1 herního dne. V Areně v rámci jedné země putuješ od města k pevnosti několik herních dnů. Z Morrowindu jsem se do Hammerfallu dostával fasttravelem přes dva herní měsíce
Já bych řekl, že v Areně se občas stane že bez fasttravellu cestuješ od pevnosti k pevnosti několik reálných dnů
kdyby někdo zkombinoval celý kontinent jako ve starších dílech s tím nejlepším souboujovím sistémem co je a k tomu výborná atmosféra tak by se ta hra udržela minimálně 20 let a ještě k tomu by vydělal
asi začnu dělat hry
WHIRT: Jo, nebo tak Už jsem Spellsword lvl 9 a to jsem teprve ve Stonekeep. Nejvíc mě baví to rozdělení lvl podle XP - lvl 9: kolem 97,000, lvl 10: přes 180,000 Prostě na mastera se musíš snažít! By mě zajímalo, za jak dlouho se dostanu k tomu Daggerfallu. Jsem to původně bral tak, že projedu rychle Arenu (jakože "z povinnosti", abych se honem dostal k opěvované TES2 a prd, Arena je na to moc dobrá
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Já věděl, že když ji začneš hrát, tak tě rychle nepustí... Určitě tu zase nebudu popisovat co na ni miluju, protože to všichni už víte a ty už na to máš vlastní zkušenost ...
Aréně trvá dlouho, než někoho omrzí a rozhodně není dobrý ji jen "projet"... Jednou jsem hrál způsobem, že jsem se jen poflakoval a plnil "vedlejšáky"... Náhle mám lvl. 13 a tak si říkám, že bych se do toho příběhu mohl zase pustit... Ale dál jsem se jen zase poflakoval
Leneren: No, to je potom problém. V Areně je navíc kvůli atmosféře pár archaismů (typu "waiteth" = wait), což může člověka, který je na AJ levý, ještě docela zmást.
Whirt: Jo, po opuštění imperial prison jsem se (sečteno u všech třech postav včetně poslední, u které jsem zůstal) poflakoval po městech asi 5 hodin, až mě přestalo bavit furt jen někomu něco nosit a zajel jsem do Stonekeep. Poté mám v plánu trochu se projít divočinou a vyčistit nějaký ten dung... U tohohle strávím hoooodně času A co teprve u Daggerfallu a Morrowindu! Budu to muset promíchávat s jinými hrami, protože to mám zábavu na roky...
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.