fregont: Ne, nebude.
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Arena byla dobrá, když mi teklo do kapes Ale jinak mě ty její úkoly moc nebraly, takže to mi ani moc nevadí. Spíše lépe, že se místo toho soustředili na jiné zajímavější úkoly. I když i ta arena by se dala udělat mnohem zábavněji, nějaké mise venku a příběhové pozadí. No, ale zase se to moc nehodí do Skyrimu, do Oblivionu, tam jo
Noční hlídka, Denní hlídka, Šerá hlídka, Poslední hlídka.
Diky. Jeste bych se chtel zeptat, jestli se budou silnejsi nestvury, jako byli ty po 17 levlu v Oblivionu, taky vyskytovat az po urcitem levlu, nebo tam budou od sameho zacatku? Taky jsetli tam bude vyce druhu arachnidovitych nepratel, nebo jen ten z videa? Ale to asi tedka jeste nikto nevi.
Tib3erian: Většina nepřítel se bude objevovat hned na začátku, a dokoce i těžších. Todd Howard a spol. chtějí udělat to, že když někam pudeš tak si narovinu řekneš - "Na to ještě nemám" a otočíš to. A opovaž se mě ptát kdo to řikal
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
tak rozhodně lepší než potkat na první levelu nějakýho obra kterýho zpacifikuješ raz dva to se mi právě líbí tenhle nový přístup. konečně pořádný rpg alespoň co se týče těch nepřátel
I v předchozích dílech to mělo celkem solidní začátky. Taková sranda to zas nebyla na 1 levelu. Takovej boj s jednou nabušenou skřetí šamankou na 5 minut . Na její poskoky se muselo takticky, aby je člověk vylákal po jenom, se dvěma skoro bez šance.
No - vidíš, úplně jsem zapoměla, že je tam volitelná obtížnost. Ale hrát to na lehkou je u Oblivionu skoro prasárna Začátky byly horší (než já si taky zvyknu na ovládání hry...) - ale pak ... - divím se, že spousty lidí si stěžuje na levelování okolí, protože mi naopak přišlo, že je to podezdřele jednoduchý a vraždí se to jedna báseň...
já to poprvý dělal tak, že sem šel stokama a připadalo mi to těžký tak sem snížil obtížnost pak sem vyšel ven a po levlu sem jí zas musel zvýšit takže sem si s ní pořád hrál ale jeden kámoš to celý hrál na jednoduchou a skoro cokoliv dal na 1 ránu
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.