No tak takova je dnesni doba....kdy se vetsina vyvojaru(tedy i lidi/hracu) zameruji predevsim na grafiku...a ruku na srdce...zrovna u tyhle hry by ta grafika mela bejt aspon uchazejici(tim myslim to ze nebude moc hezkej pohled kdyz se zadivate nekam do krasny krajiny a uvidite vyblity stromy a neco co ma bejt postava ci co)Sam jsem byl zvyklej hrat Oblivion na mensi(diky super optimalizaci )Uvidime jak to pujde tady
tak ano grafická část by měla být na dnešní dobu lepší zvláště když od vydání oblivionu uběhl nějaký ten pátek. ale to nic nemění o čem tahle hra především je a to o příběhu a hratelnosti
Karlos napsal:
tak ano grafická část by měla být na dnešní dobu lepší zvláště když od vydání oblivionu uběhl nějaký ten pátek. ale to nic nemění o čem tahle hra především je a to o příběhu a hratelnosti
To je jasny...ale neni to takovy jako kdyz je ta grafika pekna(nemusi bejt na max ani to tak nechci-ani mi to nepujde ) ja jsem hlavne fakt zvedavej na tu optimalizaci(a veta ze na doporucenym stroji to na Ultra nedate o moc dobry optimalizaci nevypovida)
Stejně si myslím, že na špatnou grafiku můžou nadávat jen konzolisté, na což si už mohli zvyknout. Na PC budou textury mnohem detailnější a ve vyšším rozlišení. Zatím to tak bylo u každé hry, nevím proč by tomu u Skyrim mělo být jinak.
Viz
Upravil/a clasius dne 08.11.2011 13:49
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.