Náš příběh, příběh hrozby začíná 30.Mrazivce roku 4V 171
Ačkoliv byl vpád do zapomnění v Cyrodiilu zastaven, na Letních ostrovech tyto boje ještě dlouho neutichly.
Thalmor, vždy představoval váženou a mocnou frakci. Která ovšem bývala vždy v menšině. Právě v průběhu vpádu poskytla Křišťálová věž Thalmoru více moci a kompetence.
Letní ostrovy nebyly úplně poraženy právě díky úsilí Thalmoru, a právě zde thalmor využívá moc. Když roku 4V 2 získává úplnou nadvládu nad Letními ostrovy. Ty jsou později přejmenovány na Alinor (Název z dávného věku).
Roku 4V 29 dochází ve Valenském lese k převratu, thalmor ten získává Valentský les a připojuje ho k Alinoru. Císařství a jeho bosmerští spojenci byli poraženi. Po této akci se zrodil Aldmerský spolek.
Po nějaké době byly veškeré kontakty s říší přerušeny. Celých sedumdesát let o sobě Aldmerský spolek nedal vědět.
Roku 4V 98 zmizely oba měsíce (Massera a Secundy). Ve většině Císařství byly tato údálost symbolem strachem a úzkostí, ale v Elsweyru to bylo mnohem horší. Protože měsíce jsou pro khajiity kulturně důležitější než pro zbytek Císařství.
Po dvou letech "Nocích Nicoty" se měsíce znovu objevili, Thalmor přišel s historkou že pomocí prastaré magie obnovyli měsíce. Ať už je pravda jakákoliv, khajiiti oslavovaly thalmor jako zachránce. Roku 4V 115 dochází k převratu a říše opět nezabrání thalmoru v postupu.
Elsweyr rozdělen na dvě vazalské frakce (Anequina a Pelletine) se přidává k Thalmoru. Když roku
4V 168 nastupuje na trůn Titus Mede II. dědí oslabenou říši.
A bylo to mnohem horší, Černém močálu nevládlo Císařství od vpádu Zapomnění, a Morrowind se nevzpamatoval z erupce sopky Vvardenfell. A Hammerfell? Tam zuří boje mezi frakcemi Korun a Předků. Prosperita a mír tak najdete pouze ve Vysokoskalí, Cyrodiilu a Skyrimu.
Herní systém
Z počátku si každý vybere povolání, každé povolání bude mít určité bonusy. Podobně jako znamení a rasy. Povolání nebude nějak omezeno, válečník bude moc čarovat. A mág bojovat, zkrátka tak jak to v sérii TES známe.
Během hry budete moct obchodovat s NPC, i s ostatními hráči. Budete moct vlastnit dům, rodinu ale i cechy a pevnosti, dokonce budete moct získat pod kontrolu města.
Budete se moct přidávat k frakcím, a cechům které budou v Tamrielu působit. Ale i na nově nalezeném ostrově (vymyšleném) na který budete moct postupem času odplout.
Bojový systém
Bojový systém bude vycházet ze schopnosti Síly. Magický útok ubírá manu, a jeho vyčarování zabírá určitou dobu. Zatím co útok sílou můžete použít častěji.
Zde je názorný příklad, a malý souboj.
Máš útok 2 - 5 (+5) to v závorce symbolizuje bonus (sílu). Tvůj nepřítel má útok 2 - 7 (+8), a obranu 2.
Tvůj průměrný útok je 4 (desetinná místa se zaokrouhlují) ale protože má nepřítel obranu 2 tak toto číslo odečteme (4 - 2) a vznikne zranění 2 body.
Bojový systém bude postupem času zlepšován.
Rasy, a Staty
Hratelné rasy jsou všechny z TES, které se vyskytli ve Skyrimu. Zde jsou i jejich staty, musím dodat že jsou upravené.
Viz. Příloha.
Jak se bude hrát ?
Jednoduše, jelikož nebudete ze začátku nijak závislý na ostatní hráče budete moc hrát kdykoliv tu budu. Když ale budete chtít počkat na ostatní vždy se domluvíte na nějakém datumu a času abychom si zahrály všichni.
Přihlášky do hry
A konečně to nejlepší, jak se do hry přihlásit. Stačí když vyplníte jednoduchou přihlášku a to následující.
Jméno postavy - Jak se bude jmenovat vaše postava ve hře.
Rasa - Vase rasa, za kterou budete hrát.
Charakter - Charakter vaší postavy.
Znamení - Bonusy ze Skyrimu.
Styl boje - Váš styl boje.
Životopis - Stručný nebo obsáhlí životopis vaší postavy.
Svoje přihlášky mi posílejte pomocí PM, budou zde vystaveny.
Přihlášení hráči, a jejich přihlášky
Pravidla
Prosím, podobně jako u Radeho pište barevně jsme se v tom lépe vyznaly. Každý si zvolte svou barvu.
Informace ohledně Hrozby I. již nebudou doplňovány ani aktualizovány. Veškeré věci uvedené zde platí i v Hrozbě II. pokud není uvedeno jinak. Pokud máte jakékoliv dotazy napište svůj dotaz buď do PM a nebo do diskuze. http://skyrim.4fa...post_66368
Průběh změn v Hrozbě I. a Hrozbě II.: Soubojový systém zrušen v průběhu Hrozby I., systém statů zrušen v průběhu Hrozby I., pravidla prošli drobnou úpravou - platí všeobecná pravidla pro fórum a pro Zdejší kobky + dodatek v Hrozbě II.
Škorpion
Sedíš ve třídě, stejně jako zbytek třídy nervórně vyčkáváš učitele. Před sebou máš rozevřenou knihu. Vedle tebe sedí khajiit, pod lavicí si testuje kouzlo. Když se otočíš uvidíš dalších deset noviců který unuděně sedí a čekají.
Co chceš udělat?
HP 100/100
MP 130/130
Výdrž 140/140
Zamr
Procházíš uličkama Riftenu, lidé si na tebe ukazují. Ale stráže tě ignorují, po krátké chůzy jsi se dostal až ke svému domu, který ti odcizily. Výheň je vyhaslá a dům neobydlený.
Co chceš udělat?
HP 120/120
MP 80/80
Výdrž 170/170
Norbi
Sedíš u ohně, je téměř ráno. Pravdě podobně se nacházíte na hranicích Skyrimu a Cyrodiilu. V kotlíku se cosi peče, většina khajiitů spí. Až na ochránce K´Jarga a vašeho lovce Ma´Utsy. Váš tábor a karava sčítá celkem pět khajiitů a jednoho lesního elfa.
Co chceš udělat?
HP 100/100
MP 80/80
Výdrž 150/150
Za případné chyby v pravopise se omlouvám...
Upravil/a Aurelius dne 16.09.2012 21:06
1.
Dveře jsou zamčené, naštěstí si vzpomínáš na místo kam jste jako malý schovávaly klíče. Pomocí klíčů tak odemykáš dům.
Upravil/a Aurelius dne 17.09.2012 17:50
Norbi napsal: prebudím ostatných a poviem ím že je čas pohnúť sa ďalej
1.
Probouzíš ostatní, i malé mláďata která vás doprovází. Vůdce vaší karavany začíná rozlévat polévku do misek a ostatní dospělí zabalují stany a vybavení.
Norbi napsal: prebudím ostatných a poviem ím že je čas pohnúť sa ďalej
1.
Probouzíš ostatní, i malé mláďata která vás doprovází. Vůdce vaší karavany začíná rozlévat polévku do misek a ostatní dospělí zabalují stany a vybavení.
zjem svoju porciu, zbalím si veci a pohnem sa so skupinou ďalej You can kill yourself, or die trying...
Zarmr napsal: Jdu se podívat do svého pokoje (bývalého)
1.
Tvůj pokoj je poměrně zachovalý, na podlaze se nachází několik zaprášených knih. A na malém stolku nějaká mapa. Dále máš v místnosti dvě menší skříně a postel. Pod kterou se nachází truhla.
Zarmr napsal: Jdu se podívat do svého pokoje (bývalého)
1.
Tvůj pokoj je poměrně zachovalý, na podlaze se nachází několik zaprášených knih. A na malém stolku nějaká mapa. Dále máš v místnosti dvě menší skříně a postel. Pod kterou se nachází truhla.
Jdu se podívat co je v truhle
Upravil/a Zarmr dne 16.09.2012 21:17
scorpioncz napsal: podívám se do knihy co v ní je napsáno ..
1.
V knize jsou jen nějaké podivné písmena, a zaříkávadla. Na razil jsi ale i na obrázeky vlkodlaka a nějakého vampíra.
odložím učebnici a znuděně se rozhlédnu po třídě ( podivná písmena ? kdyď jsem se učil nějaký léta ne ? )
1. Do třídy vstupuje učitel, vypadá přísně a jeto Dumner. Nikdy před tím si ho neviděl, má na sobě podivný černý plášť a opírá se o dřevěnou hůl, přitom vypadá docela mladě.
2.
Tento předmět si nikdy neměl, pravděpodobně je ale učebnice zakletá aby jste nemohl o přestávkách dělat blbosti.
Norbi napsal: prebudím ostatných a poviem ím že je čas pohnúť sa ďalej
1.
Probouzíš ostatní, i malé mláďata která vás doprovází. Vůdce vaší karavany začíná rozlévat polévku do misek a ostatní dospělí zabalují stany a vybavení.
zjem svoju porciu, zbalím si veci a pohnem sa so skupinou ďalej
1.
Polívka ti zachutnala a přidala ti energii, se zbytkem si balíš. Když k tobě přistoupí váš vůdce se slovy: "Tady ve Skyrimu nás moc bohatství nečeká, můžeme jít do Cyrodiilu. Pokud chceš, jsi přeci jenom náš nejlepší bojovník".
Upravil/a Aurelius dne 16.09.2012 21:21
Norbi napsal: prebudím ostatných a poviem ím že je čas pohnúť sa ďalej
1.
Probouzíš ostatní, i malé mláďata která vás doprovází. Vůdce vaší karavany začíná rozlévat polévku do misek a ostatní dospělí zabalují stany a vybavení.
zjem svoju porciu, zbalím si veci a pohnem sa so skupinou ďalej
1.
Polívka ti zachutnala a přidala ti energii, se zbytkem si balíš. Když k tobě přistoupí váš vůdce se slovy: "Tady ve Skyrimu nás moc bohatství nečeká, můžeme jít do Cyrodiilu. Pokud chceš, jsi přeci jenom náš nejlepší bojovník.
moja odpoveď : Kam pôjdeme, kolko nás bude, a aký bude zárobok ?You can kill yourself, or die trying...
scorpioncz napsal: podívám se do knihy co v ní je napsáno ..
1.
V knize jsou jen nějaké podivné písmena, a zaříkávadla. Na razil jsi ale i na obrázeky vlkodlaka a nějakého vampíra.
odložím učebnici a znuděně se rozhlédnu po třídě ( podivná písmena ? kdyď jsem se učil nějaký léta ne ? )
1. Do třídy vstupuje učitel, vypadá přísně a jeto Dumner. Nikdy před tím si ho neviděl, má na sobě podivný černý plášť a opírá se o dřevěnou hůl, přitom vypadá docela mladě.
2.
Tento předmět si nikdy neměl, pravděpodobně je ale učebnice zakletá aby jste nemohl o přestávkách dělat blbosti.
kouknu ještě jednou na učitele , a pak se nakloním ke khajitovi a zeptám se ho jestli ho tu někdy neviděl ( tak to jo škoda - vyvolal bych atronacha )
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.