Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
Číst diskuzi
Právě je zde: 1 host(ů)
 Tisk diskuze
Co by jste na Skyrimu změnili
skeve
Vím, že je hra jen několik dnů venku a jeví se jako opravdu povedená, ale zajímalo by mě, co by jste, kdyby jste mohli na hře zněnili.
 
Whirt
U mě by to byl rozhodně nepřehledný inventář, ten mohli rozhodně udělat líp. Vyhovoval mi ten v Oblivionu a ještě předtím v Morrowindu, ale tenhle je takový - nevyznám se v něm.
 
Honzas4400
Já bych tam přidal asi více questů pro gildy, zdá se mi že jich je hrozně málo. Jinak je ta hra briliantně geniální...
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
 
Fortrond
Ja by som určite ešte o hodne zmenil ten level scaling, upravil celkový interface až na perky a doriešil tie animácie. Ale inak je hra naozaj dokonalá až na to.
 
BigHarold
No mě osobně zatím nic nenapadá.Výjma pár bugů zesekávání se NPC o překážky nebo postavy mezi kameny. A prvně (po dvou dnech hraní) u mně i zmizení některých textur. Ale to jsou bugy které se časem po pár updatech snad opraví. Jinak v mechanice hry mě zatím nic nezklamalo natolik abych to chtěl změnit. Snad jen více úložného prostou v baráku v Bílém Průsmyku (specialne truhel abych to neměl různě po skříních a knihovnic).A možnost ručně posunovat a přemystovat předměty jako bylo v Oblivionu.
 
Pain
rozhodně bych si přál aby byla hlavní linie delší, cca. 15 hodin je málo a to hodně slibovali že by to mělo zabrat kolem 30 hodin
 
Honzas4400
BigHarold napsal:
A možnost ručně posunovat a přemystovat předměty jako bylo v Oblivionu.


Však to jde, podrž klávesu pro akci (standartně E) - jestli jsem dobře pochopil co myslíš.
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
 
Cimmeran
Fortrond napsal:
Ja by som určite ešte o hodne zmenil ten level scaling, upravil celkový interface až na perky a doriešil tie animácie. Ale inak je hra naozaj dokonalá až na to.


No je to hodně podobný jako v oblivionu, jenže je to zamaskovaný. Třeba vlci s vámi nelavelujou a ty slabší monstra taky ne, ale většina jo. Takže je lepší mít menší uroven (nelogicky) nežli větší, protože čím máte větší uroven, tím ste slabší Frown (opět uplná nelogičnost - na vyšší urovni by ste měli být silnější)
Jinak mi taky vadí hodně bugu.
Upravil/a Cimmeran dne 15.11.2011 22:07
 
skeve
Jo tak to bych také změnil. A to jsem četl, že v této hře to nebude. Ach joo...Sad
 
Martin156
Mě napadlo kdyby šlo oživit víc mrtvol najednou ( př. za dvojnásobnou manu nebo s přidanou schopností za méně many )
LichFireStorm
 
ePSn
snad jen to co jsem v oblivionu nahradil addonama. například animace (pití atd...),efekt opilosti
pak rozmanitější questy než najdi to a to,vyčisti to a to (například přepadávání atd. jestli to tam je tak pardón zatím se spíš toulám po krajině). a aby nebylo možné tak obejít levelování jako to jde nyní s kováním
 
BigHarold
Honzas:Tak to jsem nějak přehlédl hned zítra až se probudím tak to zkusím

Cimmerman: No co jsem tak četl i tady na foru tak to sice je stejné jako v Oblivionu ale omezeně. Mají u těch monster nebo lokací na jaký max lvl můžou. tzn uplně náhodně napíšu třeba medvěd ma dáno 10-22 lvl (jen jako příklad nevím zda to tak má) a když tam příjdeš na 8 lvl tak má lvl 10 pak má stejnej jako ty a když tam příjdeš po třeba na 25 lvl tak ma on 22 lvl takže už je slůabší než ty.
Někdo psal že to je rozděleno podle oblastí ale někde jsem četl že to má mít každý druh nepřátel dáno v jakém rozmezi levlů se může pohybovat. S tím že ty velký jako obři,mamuti a draci by to omezené mít neměli tudíž čím víc máš ty tím víc maj oni. (pak už rozdíl dělá tvoje výbava a perky.
Ale pokuď se někde na ofic foru nebo nekde jinde neoběví nějaké prohlášení nebo nějaké zjištění tak vše jsou jen dohady.
 
Fortrond
To by problém až tak nebol, lebo áno je to tak obmedzené. Keď stretnem čisto len Banditu alebo vlka tích dám na ranu dve. Problém je v tom, že ono tých banditov vymení za banditov nájazdníkov a podobne. Jednoducho slabších nahradí silnejšími.
 
Cimmeran
No ale ty banditi slabší ve hře zůstávají i s těmi nájezdníky. Takže aspon něco pozitivního, no chtělo by to něco oficiálního to je pravda. Naštěstí určitě výjde spoustu modů, takže si hru pak přisbůsobí každý jak mu to bude vyhovovat.
Taky mě dost vadí bugy, narazil jsem na qvest, který jsem kuli bugu nemohl dokončit a musel jsem ho celý opakovat Sad a pak mě to šlo. Tohleto by hlavně chtělo opravit. Ale když vidím ty statisky prodejů, tak se na nás pc čkáře asi bude spíš kašlat a kdoví kdy to opravý Sad
 
Martin156
Whirt napsal:
U mě by to byl rozhodně nepřehledný inventář, ten mohli rozhodně udělat líp. Vyhovoval mi ten v Oblivionu a ještě předtím v Morrowindu, ale tenhle je takový - nevyznám se v něm.


Jo já mám taky takový pocit
Toť otázka zvyku a pohledu
LichFireStorm
 
Martin156
BigHarold napsal:
Honzas:Tak to jsem nějak přehlédl hned zítra až se probudím tak to zkusím

Cimmerman: No co jsem tak četl i tady na foru tak to sice je stejné jako v Oblivionu ale omezeně. Mají u těch monster nebo lokací na jaký max lvl můžou. tzn uplně náhodně napíšu třeba medvěd ma dáno 10-22 lvl (jen jako příklad nevím zda to tak má) a když tam příjdeš na 8 lvl tak má lvl 10 pak má stejnej jako ty a když tam příjdeš po třeba na 25 lvl tak ma on 22 lvl takže už je slůabší než ty.
Někdo psal že to je rozděleno podle oblastí ale někde jsem četl že to má mít každý druh nepřátel dáno v jakém rozmezi levlů se může pohybovat. S tím že ty velký jako obři,mamuti a draci by to omezené mít neměli tudíž čím víc máš ty tím víc maj oni. (pak už rozdíl dělá tvoje výbava a perky.
Ale pokuď se někde na ofic foru nebo nekde jinde neoběví nějaké prohlášení nebo nějaké zjištění tak vše jsou jen dohady.


Zkusil jsem to na obra a dal mě jednu ránu vyletěl jsem do vzduchu a konec
skoro to samé u ledových přízraků Grin
LichFireStorm
 
Paraxus
Online/LAN režim pro 2-4 hráče !
Chybí mi to tam ani nevíte jak a myslím, že by se to nějak dalo zkloubit sice by se museli nějaké akce a funkce odebrat, ale šlo by to a udělalo by mi to nesmírnou radost + více questů samozřejmě, tahle firma je jedna z mála, která ví jak na questy a jak s nimy hráče zaujmout. Jen tak dál a v VI. už chci multiplayer !
Upravil/a Paraxus dne 16.11.2011 03:12
 
flash666
ja bych zmenil draky, jsou moc jednoduchy. treba takovej troll nebo obr ci krosis jsou mnohonasobne tezsi Sad
 
Rufu
Rozhodně inventáře.Je šílenej opruz prohrabovat se hromadou věcí v truhle.Alespoň rozdělení na jednotlivý sorty-lektvary,přísady,svitky,zbraně.
Hodilo by se i porovnání dle sebe v rychlý volbě.Nejde nastavit pod sebe řevy,lektvary a kouzla-je to pomíchaný.
 
Trhanec
Trošku mě ten level scaling taky nasral.... Hýčkám si mága, zlepšuju skilli, dám lvl 20 a najednou musím vypálit snad 6x obouručně fireball do nájezdníka aby padl... Je to trochu demotivující, když jsem je dřív dával na ránu, dvě a ted takhle... Člověk je arcimág a časem budu mít destrukci na 100, tvrdě na tom makat a k čemu mi to bude, když pak stejně nedám lidi na ránu..
 
Přejít na fórum:
Podobná témata
Diskuze Fórum Odpovězeno Poslední příspěvek
Starec končí z hraním Skyrimu. Skyrim - obecně 5 19.06.2018 22:53
Úpravy Skyrimu Skyrim - modifikace 2 28.01.2018 21:41
Hrajete někdo momentálně Skyrim? Chce si někdo psát o Skyrimu? Skyrim - obecně 62 01.11.2017 23:27
Adriho povídky III - Děti Skyrimu » Skyrim - Váš svět 37 14.06.2017 23:46
Bug ve skyrimu Skyrim - dotazy, návody,.. 11 10.12.2016 18:09
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 4381 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 8651 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 6194 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 5271 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 13193 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 7893 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 6970 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 6626 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 7848 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist