U mě by to byl rozhodně nepřehledný inventář, ten mohli rozhodně udělat líp. Vyhovoval mi ten v Oblivionu a ještě předtím v Morrowindu, ale tenhle je takový - nevyznám se v něm.
Já bych tam přidal asi více questů pro gildy, zdá se mi že jich je hrozně málo. Jinak je ta hra briliantně geniální...
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Ja by som určite ešte o hodne zmenil ten level scaling, upravil celkový interface až na perky a doriešil tie animácie. Ale inak je hra naozaj dokonalá až na to.
No mě osobně zatím nic nenapadá.Výjma pár bugů zesekávání se NPC o překážky nebo postavy mezi kameny. A prvně (po dvou dnech hraní) u mně i zmizení některých textur. Ale to jsou bugy které se časem po pár updatech snad opraví. Jinak v mechanice hry mě zatím nic nezklamalo natolik abych to chtěl změnit. Snad jen více úložného prostou v baráku v Bílém Průsmyku (specialne truhel abych to neměl různě po skříních a knihovnic).A možnost ručně posunovat a přemystovat předměty jako bylo v Oblivionu.
BigHarold napsal:
A možnost ručně posunovat a přemystovat předměty jako bylo v Oblivionu.
Však to jde, podrž klávesu pro akci (standartně E) - jestli jsem dobře pochopil co myslíš.
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Fortrond napsal:
Ja by som určite ešte o hodne zmenil ten level scaling, upravil celkový interface až na perky a doriešil tie animácie. Ale inak je hra naozaj dokonalá až na to.
No je to hodně podobný jako v oblivionu, jenže je to zamaskovaný. Třeba vlci s vámi nelavelujou a ty slabší monstra taky ne, ale většina jo. Takže je lepší mít menší uroven (nelogicky) nežli větší, protože čím máte větší uroven, tím ste slabší (opět uplná nelogičnost - na vyšší urovni by ste měli být silnější)
Jinak mi taky vadí hodně bugu.
Upravil/a Cimmeran dne 15.11.2011 22:07
snad jen to co jsem v oblivionu nahradil addonama. například animace (pití atd...),efekt opilosti
pak rozmanitější questy než najdi to a to,vyčisti to a to (například přepadávání atd. jestli to tam je tak pardón zatím se spíš toulám po krajině). a aby nebylo možné tak obejít levelování jako to jde nyní s kováním
Honzas:Tak to jsem nějak přehlédl hned zítra až se probudím tak to zkusím
Cimmerman: No co jsem tak četl i tady na foru tak to sice je stejné jako v Oblivionu ale omezeně. Mají u těch monster nebo lokací na jaký max lvl můžou. tzn uplně náhodně napíšu třeba medvěd ma dáno 10-22 lvl (jen jako příklad nevím zda to tak má) a když tam příjdeš na 8 lvl tak má lvl 10 pak má stejnej jako ty a když tam příjdeš po třeba na 25 lvl tak ma on 22 lvl takže už je slůabší než ty.
Někdo psal že to je rozděleno podle oblastí ale někde jsem četl že to má mít každý druh nepřátel dáno v jakém rozmezi levlů se může pohybovat. S tím že ty velký jako obři,mamuti a draci by to omezené mít neměli tudíž čím víc máš ty tím víc maj oni. (pak už rozdíl dělá tvoje výbava a perky.
Ale pokuď se někde na ofic foru nebo nekde jinde neoběví nějaké prohlášení nebo nějaké zjištění tak vše jsou jen dohady.
To by problém až tak nebol, lebo áno je to tak obmedzené. Keď stretnem čisto len Banditu alebo vlka tích dám na ranu dve. Problém je v tom, že ono tých banditov vymení za banditov nájazdníkov a podobne. Jednoducho slabších nahradí silnejšími.
No ale ty banditi slabší ve hře zůstávají i s těmi nájezdníky. Takže aspon něco pozitivního, no chtělo by to něco oficiálního to je pravda. Naštěstí určitě výjde spoustu modů, takže si hru pak přisbůsobí každý jak mu to bude vyhovovat.
Taky mě dost vadí bugy, narazil jsem na qvest, který jsem kuli bugu nemohl dokončit a musel jsem ho celý opakovat a pak mě to šlo. Tohleto by hlavně chtělo opravit. Ale když vidím ty statisky prodejů, tak se na nás pc čkáře asi bude spíš kašlat a kdoví kdy to opravý
Whirt napsal:
U mě by to byl rozhodně nepřehledný inventář, ten mohli rozhodně udělat líp. Vyhovoval mi ten v Oblivionu a ještě předtím v Morrowindu, ale tenhle je takový - nevyznám se v něm.
Jo já mám taky takový pocit
Toť otázka zvyku a pohledu
LichFireStorm
BigHarold napsal:
Honzas:Tak to jsem nějak přehlédl hned zítra až se probudím tak to zkusím
Cimmerman: No co jsem tak četl i tady na foru tak to sice je stejné jako v Oblivionu ale omezeně. Mají u těch monster nebo lokací na jaký max lvl můžou. tzn uplně náhodně napíšu třeba medvěd ma dáno 10-22 lvl (jen jako příklad nevím zda to tak má) a když tam příjdeš na 8 lvl tak má lvl 10 pak má stejnej jako ty a když tam příjdeš po třeba na 25 lvl tak ma on 22 lvl takže už je slůabší než ty.
Někdo psal že to je rozděleno podle oblastí ale někde jsem četl že to má mít každý druh nepřátel dáno v jakém rozmezi levlů se může pohybovat. S tím že ty velký jako obři,mamuti a draci by to omezené mít neměli tudíž čím víc máš ty tím víc maj oni. (pak už rozdíl dělá tvoje výbava a perky.
Ale pokuď se někde na ofic foru nebo nekde jinde neoběví nějaké prohlášení nebo nějaké zjištění tak vše jsou jen dohady.
Zkusil jsem to na obra a dal mě jednu ránu vyletěl jsem do vzduchu a konec
skoro to samé u ledových přízraků
LichFireStorm
Online/LAN režim pro 2-4 hráče !
Chybí mi to tam ani nevíte jak a myslím, že by se to nějak dalo zkloubit sice by se museli nějaké akce a funkce odebrat, ale šlo by to a udělalo by mi to nesmírnou radost + více questů samozřejmě, tahle firma je jedna z mála, která ví jak na questy a jak s nimy hráče zaujmout. Jen tak dál a v VI. už chci multiplayer !
Upravil/a Paraxus dne 16.11.2011 03:12
Rozhodně inventáře.Je šílenej opruz prohrabovat se hromadou věcí v truhle.Alespoň rozdělení na jednotlivý sorty-lektvary,přísady,svitky,zbraně.
Hodilo by se i porovnání dle sebe v rychlý volbě.Nejde nastavit pod sebe řevy,lektvary a kouzla-je to pomíchaný.
Trošku mě ten level scaling taky nasral.... Hýčkám si mága, zlepšuju skilli, dám lvl 20 a najednou musím vypálit snad 6x obouručně fireball do nájezdníka aby padl... Je to trochu demotivující, když jsem je dřív dával na ránu, dvě a ted takhle... Člověk je arcimág a časem budu mít destrukci na 100, tvrdě na tom makat a k čemu mi to bude, když pak stejně nedám lidi na ránu..
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.