Scar; Dunmer; lvl. 14; zatím jen 2 draci; Používám meč Eduj a štít, luk a zatím jen kožená zbroj. Někdy si dopomáhám kouzly léčení, plameny a vyvolej zombii. Prozatím jsem navštívil jen bílí průsmyk, Riften a teď jsem se probudil v Markarthu.
Výhoda: dobrá ochrana díky težké zbroji. Úspora peněz poněvadž vybavení si dělám sám. Momentálně Orčí brnění komplet set 2x vylepšené. Trpasličí jednoruční seketa taky vylepšená a štít trpasličí s odolností proti magii. Díky lykantropii neřeším nákazy tzn. idealní lovec upírů. a pokuď je opravdu velká skupina lykant to řeší.
Nevýhody: Menší dmg s jednoruční zbraní ale je rychlá a při dobré práci se štítem si moc lidí neškrtne. Horší to je při větší různorodosti nepřatel válečníci a kouzelnici.
A nevýhoda lykanta je přeměna v boji.Je doslova sebevražda. Pokuď se o nepřátelých ví a přemění se včas vyřeší skoro všechno. jen na draka jsem ho nezkoušel
výhody? už 6 draků to má za sebou a všichni pouze lukem - na blízko jedu meč a štít + dragon shout kdyz jde do tuhýho.. ale naštěstí než si mě někdo všimne už má šíp mezi očima
Upravil/a Barryfon dne 14.11.2011 12:46
Moje postava: bretonský mág
Specializace: vyvolávání, ničení, proměny a obnova
Magie obecně je velmi silná a při jejím uváženém používání skolí snad všechno. Na tužší potvory a skupiny mám kromě ničení navíc vyvolávání atronachů nebo oživování mrtvol. Pokud mě ničení omrzí, používám zesílenou kamennou kůži plus vyvolaného atronacha plus vyvolané jednoruční meče do obou rukou – tak proti jednomu dvěma málo odolným, ale rychlým protivníkům začne masakr a navíc dovednost Boj s jednoručními zbraněmi vystoupá nahoru velmi rychle. :-D Samozřejmě mě boj zblízka stojí hromadu zdraví, protože se nemůžu krýt, ale od toho mám léčivá kouzla. :-) Na mágy – bosse zase platí kulomet kouzel a rasová schopnost, případně u méně odolných čáryfuků boj s vyvolanými meči.
Výhody: Jednotlivci, skupiny padají po několika zásazích kouzly. Drak vcelku problém nepředstavuje.
Nevýhody: Zatím problémy s dwemerskými Centurion Spheres (v překladu dwemerskými koulemi), kteří jsou odolní na magii a navíc jsou dostatečně rychlí, aby mě zabili dříve než já je vyvolanými zbraněmi; celkem problémy s obry (je nutné je ustřílet z dálky); křehkost postavy vůči boji zblízka.
Zajímalo by mě, jak se s obry vypořádávají bojovníci nablízko, protože když obr udeří svým kyjem, tak je to pěkná herda.
Upravil/a Werewulf dne 17.11.2011 16:39
V boji tváří v tvář , se mi nikdo nevyrovná. Ať už je to drak nebo náčelník sousedního orčího klanu. Dokud mi příroda poskytuje sílu lečení jen tak mě nikdo nesundá.
Draků jsem zabil 5 nebo 6.
Nevýhody pomalý lvling Těžké zbroje a Obouručních zbraní...všechno zemře jen když mě vidí
Výhody: V plížicím módu nemám protivníka 1 šíp = 1 kill, hodně pěněz z vykrádání a kovářství
Nevýhody: Početnější skupinka parchantů když mě najdou. To se trochu zapotim.
S drakama problém nemám. Počkám si, než se zastaví, pošlu do něj pár šípů, a pak zas čekám než se zastaví. Když sletí na zem, switchnu na štít a trpasličí palcát a umlátim ten zbyteček co má. Už sem je přestal počítat
edit: nejsem první khajiit
Upravil/a kinetik dne 15.11.2011 12:12
Vy co hrajete za mágy jak je to s učením kouzel? Mám destrukci 60 a mám pořád jen kouzlo jako je blesk, ohnivá střela a pak takový ty plošnější co žerou hafec many(ohnivá koule,...) Koukal jsem na sortiment zboží v ledohradský univerzitě co prodává ta ženská, ale nemá nic novýho... Kde koupim lepší svitky??
Level 15 ... hru si uzivam skumam hladam ... a da sa povedat ze bludim svetom ... drak zabity iba jeden az mam nacatu aspon trosku hlavnu liniu . a sustredujem sa zatial na plnenie vedlajsich a cechovych q...
Takze lvl 15 . specka tank/destroyer heavy armor, kovarina, two hand hammer, troska lukostrelba na zverinu zatial mam na sebe orksky heavy setik
Tak mám hlavní linii projetou a teda doba za kterou sem to projel je cca 17 hodin a to sem hrál aji některé vedlejšáky, a to se tu mluvilo o 30ti hodinách, Pche!! Jinak sem Imperial lvl 14, specializace jednoruční meč a nějaká ta destrukční síla v druhé ruce a těžké zbroje
Jmeno:Argrom
Rasa:Nord
Povolani:Valecnik
Level: 29 ( zatim )
Tank, ktery rozdupe vse na co prijde, oden v ocarovane ebonitove zbroji vyjimaje helmy kterou nahradila maska jmenem Nahkriin. V boji tvari v tvar neporazitelny, vsak vice zranitelny proti magii.
Hraju za Bretona, 17 úroveň
Specializace: Jednoruční zbraně, ničení, lehká zbroj
Zabil jsem asi 4 draky. Většinu času se věnuju prozkoumávání světa a sem tam udělám nějakej ten úkol. V soubojích využívám jednoruční zbraň, nejlépe meč a ohnivou střelu. Mam zálusk na ohnivou kouli, snad jí brzo seženu
Ondrex napsal:
Hraju za Bretona, 17 úroveň
Specializace: Jednoruční zbraně, ničení, lehká zbroj
Zabil jsem asi 4 draky. Většinu času se věnuju prozkoumávání světa a sem tam udělám nějakej ten úkol. V soubojích využívám jednoruční zbraň, nejlépe meč a ohnivou střelu. Mam zálusk na ohnivou kouli, snad jí brzo seženu
Tý JO! vy hrajete dost tvrdě a rychle
Je 5 dnů od vydání a už jste do ví kde
Máte vůbec nějaký realistycký život?
Neberte to nějak ososobně je to vaše věc - váš život - ITs MY LIFE
Ale...
LichFireStorm
Redguard, lvl 17
Spec: jednoručné zbrane, luk, plýženie, lahký armor
Doplňujúce skilly: destro magic, liečenie, alchemy
Plusy: schopný reagovať na každú situáciu, variabilita herných štýlov
Mínusy: nepociťujem nijaké
Jednoduchých nepriatelov rozsekám na pár rán zblízka, ťažšie potvory poodstrelujem v pohode z odstupu, jedy na šípoch im to pekne okorenia. Destro magic ako doplnok na oživenie boja.
výhody:
1) vyvolávání je skvělá věc, atronachové vydrží dost a taky jsou pěkně silní, vynikající tank ohnivý střílel na dálku, ledový bojuje zblízka a je silnější, včera v noci jsem dostal knížku na bouřného, ale ještě jsem neměl možnost jej zkusit. a viděl jsem už svitek na vyvolání dremorského pána, takže až bude přímo kouzlo, tak věřím, že ten bude výborný
2) ničení - klasika, ohnivé koule řeší větší skupiny, jednotlivec nemá šanci, protože navíc obouruční kouzlení jej na malou chvíli omráčí -to je hodně příjemné. co se týče dmg tedy není problém s čímkoliv. zkoušel jsem ledovou magii, ta mě neoslovila, teď jedu pouze ohnivou a výborná. z bleskové mě zaujal řetězový blesk - nezkoušel jsem ale, někdo nějaké zkušenosti, poznatky?
3) alchymie - výborná věc nejen pro boj (různé boosty) ale taky pro peníze - chvíli sbíráte rostlinky a pak vytvoříte lektvary za hodně peněz - nasadím vybavení s bonusy k alchymii a jde se na to.
4) odemykání zámku - klasika
5) obchodování jsem si vzal jen do toho skillu, který vám umožňuje kterémukoliv obchodníkovi prodat cokoliv, můžu se pak cvičit v ledohradské univerzitě ve vyvolávání nebo jinde v jiném skillu a hned těm mistrům prodávat lektvary. jeden lvl mě stál cca 2000 zlata (cvičí do 75, jsem jejich arcimág a stejně mě cvičí, teda teď už ne :-)). obecně jsem měl plno lektvarů a obchodnící je nevykupovali, takže v tomhle bomba
nevýhody:
- pochopitelně je slabší na kontaktní souboj. k tomu ale téměř nedochází, protože máte atronacha (už se těším, až budu mít dva :-)) a případné střelce zlikvidujete z dálky. takže vlastně žádná nevýhoda, která by se bez slušnějšího a rozumného hraní nedala vymazat
je tu ale problém spíše v hratelnosti, těch kouzel vlastně není tolik, takže dokola jedete atronacha/ohivou kouli/ohnivou střelu což po projití xxx dungeonů může se jevit poněkud fádně
Upravil/a deli dne 16.11.2011 14:39
Dark elf (od Morrowindu), lvl 17
Spec - sneaking, archery, destruction, one hand, light armor (respec z heavy)
Proti trashi bezkonkurenčí, padá na jednu ránu, tužší mobíky co přežijí první šíp dorážím dual castem fire-lightning a kdo přežije i toto, tak shout, ebony waraxe + shield
Nevýhody - moc speců najenou, bossové poměrně problém, pokud nemám pomocníka, draků jsem zabil 5, jednoho s pomocí a zbylé díky ruinám a schovávání za sloupy, dva draky jsem pižlal 10 minut, celkem pruda...
Celkově vzato jsem to asi nezvolil moc šťastně, navíc jsem se vykašlal na smithing, alchemy, enchanting i lockpicking, tudíž mám problémy se vůbec dostat do thieves guild, startovní Q za mágy jsem taky nedodělal, z těch vykopávek jsem musel před Draugar Scourge utéct...
Docela mě to štve, protože v celé serii TES mám odehráno přes 1000h, tady jsem nějak blbě začal...
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.