Tak pre mna je to uzasna sprava. Ked sa to v maji potvrdi, budem vyhipovany do nepricetnosti, to je mi jasne uz teraz.
Kazdopadne, obavy su namieste, aj ked zas nemusime hned prehanat. Je pravda, ze TES je v prvom rade SP, ale pribehy, ktore TES hry ponukaju nemusia nicim stratit: instancovanie a fazovanie uz pozname z WoW alebo SWTOR a pribeh sa da pekne posuvat, aj ked v tom istom svete s vami funguju tisicky ludi. Zalezi na sikovnosti dizajnerov a scenaristov a to dufam, v Bethesde nepodcenia, zdrojov snad budu mat dost.
Naopak, otvara sa velke mnozstvo moznosti, aby svet posobil zivo a uveritelne.
Takze u mna je pomer 90+ a 10-, pricom tych 10- je len obava, aby to nezvrzali, potencial je obrovsky.
Doplnim este par veci na zamyslenie, celkovo, ked sa ukazu reci o MMO TES pravdive, Bethesda ma pred sebou mamuti podnik - zachovat maximalne mnozstvo hratelnosti z TES hier, pretoze to je hlavny tahak, na ktory sa chyti vela ludi a ak sa to nepodari, tak sa po prvom mesiaci sklamani vytratia:
1.:
MMO moze kompletne pohnojit atmosferu- predstava skupinky polonahych elfiek tancujucich okolo fontany v hlavnom meste a vykrikujucich "LFG" alebo striptiz za 4 goldy je dost hrozna... To sa da prave poriesit cez dizajn krajiny. Napriklad v mestach by boli vyhradene casti na stretavanie hracov - obchodne stvrte s krcmami, trenermi a podobne. Tam sa podobnym "vylomeninam" sice vyhnut neda, ale dalsie casti miest uz by mali status otvorenej krajiny, kde by si clovek uzival atmosferu a v idealnom pripade by hrac mal aj moznost do verejnych miest nechodit vobec, tj. nasiel by si "svojich undergroundovych" obchodnikov a trenerov na miestach, ktore nie su prilis na ociach...
2.:
To iste sa tyka chatu - general chat by fungoval len v miestach stretavania hracov ako su popisane vyssie, vonku v divocine by mohol fungovat len chat pre partu a najblizsie okolie. Inak budu hraci otravovani vykrikmi do tmy a la "kde v pr..eli je vchod do Silveringu?" z opacneho konca Hammerfellu a atmosfera by bola v tahu.
3.:
Bojovy system - ponechat v maximalnej moznej miere ten, ktory pozname zo singlu a vyhnut sa tlaku prisposobit ho viac zabehanemu MMO stylu ako ho pozname z WoW-u a jeho klonov. Ze to vo velkej miere je mozne ukazuje napriklad Age of Conan.
Samozrejme, ze by sa toho dalo popisat este mraky, ale toto su pre mna hlavne body, ktore mozu zarucit, ze stara dobra atmosfera hier ako Morrowind, Oblivion a Skyrim ostane vo velkej miere zachovana a pritom sa svetom nemusime potulovat sami.
NoFiS napsal:
Vím že Todd říkal že nebude ale teď po celém internetu koluje zvěst že jo ! Nemá někdo odkaz na nějakej článek nebo tak? Doufám že když už bude,tak že nebude měsíčníma poplatkama,to by bethesda pěkně klesla....
Edit: Mělo to být TES MMO ne Skyrim,omlouvám se za chybu
To slyším poprvé že má být Skyrim vtlačen do této sféry. No pokud to tak opravdu bude, byl bych rád kdyby to bylo stabilní a byli tam stejné možnosti jako ve hře samotné. A měsíční poplatky mě nevadí
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.