Nehrim je totální předělání Oblivionu a asi jediný který bylo zdárně dokončený. Někteří tvrdí že je to super, někteří že to za moc nestojí. Sám jsem to ještě nehrál a proto se chci zeptat, jestli jste s Nehrimem někdo již měli tu čest, popřípadě jaký to je a co si o tom myslíte?
Jinak je to samozřejmě zdarma ke stažení.
wow to musí být skvělé. Nikdy jsem o tom sice neslyšel, ale právě jsem se mrkl na pár videíí a screenů a vypadá to fakt dobře. To snad ani nemůže být špatné.
Nikdy sem neměl rád předělávky ale tohle je fakt, fakt zajímavý. Já bych si to asi nenainstaloval protože abych něco nainstaloval, musí to být fakt, fakt, fakt zajímavý Ale těm co se předělávky líbí - poslužte si, vypadá to fakt nádherně.
Jo vypadá to opravdu dobře, ale ještě mám spoustu práce v Cyrodilu.
Whirt: Až teď jsem se pořádně kouknul na tvůj podpis a je naprosto geniální, sice létajcího guara neznám ale ostatní je skvěly, hlavně starý dobrý mág - skokan. a co se týče tvěho avatara k tomu asi neni co dodat
Právě jsem si ten Nehrim stáhnul a chystám se na něj pak napíšu
EDIT: Pouze jsem si myslel že stáhnul.. zabírá to skoro 2GB.. tak zítra s mým internetem možná pozítří
EDIT#2:Tak možná ještě dnes Torrent jim jede plnou rychlostí
Upravil/a SkyrimAdmin dne 16.01.2011 22:27
Jo, jo... Tahriel a jeho "létající svitky"... Škoda že byli ve hře jen tři . A samozřejmě Dagoth-Ur, který si klohní Lorkhanovo srdce Tuhle fantazii sem na Morowindu miloval (koho by napadly místo stromů houby )
A tuhle fantazii ja zas postrádám na Oblivionu. Morrowind měl celkově mnohem lepší atmosféru než Oblivion. A trochu doufám že Skyrim by to mohl zase napravit, přece jenom s občanskou válkou jdou dělat divy
- jen taková vsuvka k tomu Nehrimu. Staženo, nainstalováno, spuštěno - všechno vypadá super, úvodní video i menu je super (dokonce odpovídá tomu videu v naší videogalerii - The Elder Scrolls V: Skyrim gameplay (leaked by Bethesda employee))
jen taková drobnost - nejde zapnout novou hru. Dám start new game a nic. Ani žádnej error. No, zítra se na to ještě mrknu, dávaj k tomu i nějakej patch. Mimochodem nepřepisuje to Oblivion. Je to samostatná hra, z Oblivionu si bere jen minimum.
Jo, fantazie Oblivionu chyběla, jednalo se spíš o reálnou přírodu než svět plný fantazie, ale tak tomu bylo i v Daggu a Areně... Naštěstí to v základní hře vykompenzovala (jakákoli) sféra Oblivionu. Shivering isles tomu přidal tu pravou šťávu na jakou jsme byli zvyklí z Morrowindu - ale už to nebylo originální... Co se týče atmosféry, ta byla v Morrowindu opravdu silná, ale krásná grafika oblivionu zase dodala atmosféru opravdového lesa a to nemluvím o sférách oblivionu, kde jsem si připadal opravdu jako někde v pekle Ale Morrowind s tímhle prostě převyšuje.
Já to mam jinak, mě se mnohem víc líbí, když je fantazi tak trochu vyvážená. Například miluju Pána prstenů a vůbec všechnu Tolkienovu tvorbu, kde vlastně všechny kouzla a kouzelné věci, jsou silně abstraktní a projevují se do reality jen lehce, v Tolk. světě je jen málo přímo konkrétních fantazi prvků a pokuď tam jsou, jsou tak udělaný, že jim nějak uvěříte (vyjadřuju se asi dost strašně, snad to chápete ). Třeba například mnohem radši pudu na lov ve Skyrimu jako pravej středověkej lovec, s lukem a šípem se prodírat vysokou trávou až nakonec napnout tětivu a vypustit šíp na krmící se srnku . A kdyby se místo stromů nade mnou prohýbali houby... no nevim, ale asi by mi to zkazilo atmosféru.
Upravil/a Flash dne 15.02.2011 18:05
No, samozřejmě, že fantazie musí být s mírou, ale v Morrowindu ty houby nebyli jako "les", ve hře to byla součást Vvanderfellu a mně osobně to přidávalo atmosféru toho určitýho světa - dokonce sem cítil vůni těch hub ... Fantazie morrowindu mě přišla akorát, když si například vezmete WoW, tak se mi chce upřímě zvrace - je to přeplácaný a nechápu jak se může v takové hře objevit třeba vrtulník (či co to je)... Díky své Mytologii si to Elder Scrolls může dovolit, přece jen je to komplexní svět, který má své určité meze a tvůrci ví, co si mohou dovolit.
Upravil/a Whirt dne 15.02.2011 18:24
Fakt doporucuju si Morrowind opatrit a odzkoušet, Houby místo domu znej normalně divně, ale v tom Morrowindu to bylo tak "nenásilně" udelany, že to postě k tomu patřilo. Opravdu do toho uměli vdechnout atmosferu takovým způsobem, že hráč jí vnímal.
přesně tak. nenasilně udělaný se k tomu hodí nejvíc.
Když jsem poprvé rozjel Shivering Isles první co mě napadlo bylo "Morrowind...".. tam je to v podstatě stejný(stejně dobrý)
Shivering Isles mě osobně položilo na lopatky, řekl jsem si: "A je to tady, Morrowind se vrátil"
Když jsi kolem těhlech famózních věcí šel, připadalo ti to ohromující a zároveň jako bys tam žil už celou věčnost (prostě přirozený).
Zase přirovnám WoW - když jsem to zkusil hrát u kámoše, u každý věci jsem si říkal - proč to tam tak je, vždyť je to nelogický a nehodí se to tam!
Tím chci říct, že každá věc co zatím udělala Bethesda ve fantasy světě (ať už to bylo uhozenější, viz. dwemerské stroje) našlo si to cestu k tvému srdci snadno. To co udělal Blizzard si udělá cestu do tvého žaludku.
No, stejný , podobný... Je tam teda víc barviček - jako v celém Oblivionu, takže to jako pasuje- Morrowind mi přišel celej takovej jako na podzim. Tak krasně deprimující (ale v dobrým slova smyslu)
Jo, přesně tak, podle mě tak Morrowind má vypadat, tak trochu zanesený popílkem z Rudé Hory, v podzimu...
Ale hlavně mě připadalo, že v tý době žádná hra neměla takový živý barvy jako teď, pracovala na tom dohlednost a stíny, ale ten hlavní důvod mi není jasnej
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.