a ohledne ty 3 osoby.. v oblivionu to bylo celkem na NIC kdyz ste strilely z luku nevedeli ste kam strilite a videly ste nechutne pohyby postavy jak treba delal "moonwalk" a to skakani .... pohled 1 osoby byl good mohli ste se lepe vybranit stitem atd
Já jsem si tu Oblivionovskou fyziku a skákání vysvětloval tak, že to není na zemi a je tam menší gravitace. Protože třeba padající předměty se tak chovali.
a taky sem se smal ze kdyz vyskocite tak jak se muzete volne pohybovat ve vzduchu treba sem delal ze sem chtel skocit do more ale pak sem si to rozmyslel a ve vzduchu sem se vratil zpatky na sous
DAVIUS napsal:
a taky sem se smal ze kdyz vyskocite tak jak se muzete volne pohybovat ve vzduchu treba sem delal ze sem chtel skocit do more ale pak sem si to rozmyslel a ve vzduchu sem se vratil zpatky na sous
To je rpavda to jsem dělal dost často, když jsem se nudil
Pohled třetí osoby jsem v Oblivionu používal jen při procházkách krajinou při boji byl nepoužitelný. Ve Skrimu to ale vypadá hodně dobře stejně ale preferuji boj tváří v tvář.
Zarath napsal:
Určitě je k nečemu dobrý, právě k tomu rozhlížení se po okolí je mnohem vhodnější, než 1. osoba, ale hrát se s tím nedá.
Co jsme se z nového interview dozvěděli, tka už by to mohlo být o značkou dávku lepší, tak uvidíme.
Já taky, ale ono je to spíše jak u čeho, třeba u zaklínače 2 si do nedokážu v první osobě představit. Na druhou stranu, tady je dobré, že Skyrim dovoluje hrát jak v první tak ve třetí osobě
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.