jo přesně ty postavičky jsou z člověče nezlob se. Donedávna jsem ale netušila, že tuhle hru znají i jinde než v ČR nebo SR. Ke konci roku jsem dělala jeden rollup pro tenhle AppStore u apple https://itunes.ap...54604?mt=8 a až pak jsem zjistila že to poznají snad všude.
mě se especielně líbí ten uprostřed úplně nahoře... hrozně jednoduchej, ale ta póza je prostě skvělá ale všechno je to krásně namalovaný a vůbec, zatím jak to vypadá se mi moc líbí i téma té hry aspoň z toho co jsem vyčetla z kartiček a z toho co je na nich nakreslený
Jo, s tím jsem byl po dokončení hodně spokojenej, protože vyšel přesně tak, jak měl, ale nejradši mám stejně prvního
Jinak jsem rád, že se téma líbí, protože kdyby se nelíbilo tady, tak už nikde
Zatím to ještě není pořádně otestované (hrálo se to asi jen pětkrát a vzhledem k tomu, že hra trvá tak dvacet minut, tak to není dost).
Každopádně abych to upřesnil (protože jsem to vlastně ještě neudělal):
Je to komunikační, blafovací hra a jde ve zkratce o to, že magickému světu vládne Nekromág a buduje se proti němu odboj, jenže mezi lidmi z odboje jsou Nekromágovi nohsledi, o kterých nikdo neví. Nohsledi o sobě navzájem ví a snaží se překazit aspoň tři z pěti misí, které se budou během hry konat. Na každou misi se pošle tým. Pokud mise uspěla, pravděpodobně mezi hráči nebyl špion, pokud ne, tak se hráči snaží vyloučit možnost dalšího selháním vyřazením jednoho z hráčů. Pokud se odboji podaří splnit tři mise, tak je za vodou. Pro napjatější atmosféru jsem postavám přidal schopnosti, díky kterým se bude moci odhalit identita hráče, nebo hráče přímo odstranit. A pak jsou tu ještě nadpřirozené bytosti, které se buď můžou přidat k jedné ze stran, nebo škodit - jako například rarach. Každopádně to už se příliš zaplétám do pravidel Až to bude ve finální podobě, tak to tu dám na stáhnutí a kdo bude mít zájem, tak si to bude moct vyzkoušet
Můj nejnovější obrázek ^^ trvalo mi to hrozně dlouho, ale jsem na to fakt hrdá :3 tak se tím chci sebestředně pochlubit není to perfektní, pusa je divná a textura šály je fakt ns prd, ale víc na kompu už nesvedu
Nakresleno pro Secreho ^^ Užij si to! You must be a witch
Upravil/a Mopidu dne 20.05.2015 22:21
Tos nakreslila sama a ručně? Fíha.. pěkné!
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
jj, taky mi to trvalo čtyři dny (ale tři dny jsem dělala jen obrysovou linku, protože v těch jsem hrozná a dycky je mám roztřepaný. Tak jem se snažila aby byla co nejhezčí)
Tohle téma je všeobecně sebestředné
Každopádně je to supr, hlavně ta srst toho tygra je výborná a co se týče šály, tak ta mi divná nepřijde (ale já sem u toho zase čtyři dny neseděl, že ).
Linka se opravdu povedla, jen ty barvy mi nekterý nesedí, ale udělat něco na počítači barevně fakt dobře je problém, pro mě hodně velkej, takže nebudu kritizovat
Naposledy ma chytila nejaká muzická krava a s uhľom som nakreslil postavu zo svojej knihy (vlastne som ho tu už raz ukazoval, je to J.C.D., ale tu má fotku z promócií, pretože je tu mladý).
A nie, on NEMÁ otvorenú hubu! Iba neviem kresliť. -_- a NEMÁ ani rolák, to je sako a košeľa! Iba zasa neviem kresliť.
Trvalo mi to inak iba hodinu a pol, čo som sa celkom čudoval.
Pull up a seat...
Have a drink.
__________________
Podle mě to ani jako rolák nevypadá Jednoznačně sako Moc ddobrá práca. už jsem na to i koukala na deviantartu a říkala si dayum, uhlem kreslit je docela o držku (aspoň pro mě ), takže fakt dobrý. Jen tak dál.
Tak jsem si řekl, že jsem do tohodle tématu dlouho nepřispíval, tak sem hodím, čím právě teď žiju na škole.
Je tam spoust chyb, ale poslední cvičení (logo) se mi hodně povedlo. Samozřejmě, že je tam spoustu sazařských chyb, ale tady jde spíš o kvalitu a dynamiku animace.
Nejsou to všechna cvičení, jen ta co pro ostatní stojí za zmínku
Každopádně, kdyby to někdo chtěl vědět, tak je to dělané na nakolíkovaný papír s gramáží 60 na podsvíceném stole. Pak je to provedené TV Paintem, tzn. vyklíčování bílé barvy v pozadí a sloučení jednotlivých vrstev v XSheetu (nejvíc je to vidět asi u toho loga - je tam celkově šest vrstev, které se prolínají). Pak je to vyexportované jako JPEG sekvence a vložené do After Effectu, kde s můžou udělat finální úpravy. Nakonec je to vyrenderované jako 720p MP4.
YouTube Video
Jo a jsou to teda cvičení: Metamorfóza, Dynamika neživého objektu, Logo (využití všeho, co jsme se doposud naučili).
Upravil/a Whirt dne 16.10.2015 00:02
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.