Taky si myslím, že bude systém cechů pěkně popracovaný. Vzhledem k systému úkolů, který zjistí v jakém dungeounu jste ještě nebyli a tam vám položí další úkol, tohle bude něco podobnýho.
Gandalf napsal:
Ohledně toho utoku ,to znamená že budu moct používat dva meče naraz .
To bude zajimavý,ale taky mě zajimá jak bude skyrim vypadat krom toho že to bude zasněžené prostředí .
Ohledně hodnosti v oblivionu ja měl na mysli spíš čepele ,Rytíři trnu a Řád cnostné krve(lovci upírů)když jste vstoupily do jednoho z těhlech řádů tak jste měly jednu a tu samou hodnost.
Gandalf:
Řev do nebe,výkřik do mraků,jenž probudí sílu skyrimských blesku
No je pravda, ze vsude se postoupit nedalo... a skoncilo to sbíráním luků a popela... Zase na druhou stranu, je i hezký, že všude neumožnili postup. Není to tak stejny...
No řekl bych že to samotného hráče či postavu určitě ovlivní,
Ohledně cechů - v každém mistní provincii bude určitý cech či spolek který zde bude mít taky nějaké nepřátele a určitě proti sobě bojovat budou ,uvidíme jak se to vyvrbí
Příběh - od každého trochu bych řekl ja
Upravil/a Gandalf dne 22.02.2011 22:56
Gandalf:
Řev do nebe,výkřik do mraků,jenž probudí sílu skyrimských blesku
Umím si představit, že cechy budou stát i proti sobe. A úkoly typu- je tu donašeč - zjisti kdo...
O hlavním příběhu si nedovolím něco typovat. Fakt netuším...¨
Na postavu - nějaký dopady asi ano... ale nijak zvlášť - třeba v konverzaci se často otevře téma -občanská válka... Možná hráč potká nějakou literaturu související s touto tématikou...
Chci se zeptat ,vím že píšou že nepůjde použít magii když budu mit v ruce zbran a když zbran budu mít zasunutou v pouzdře tak budu moct používat magii nebo ne
Upravil/a Gandalf dne 23.02.2011 21:49
Gandalf:
Řev do nebe,výkřik do mraků,jenž probudí sílu skyrimských blesku
Gandalf napsal:
Chci se zeptat ,vím že píšou že nepůjde použít magii když budu mit v ruce zbran a když zbran budu mít zasunutou v pouzdře tak budu moct používat magii nebo ne
na to je sice trochu brzo, ale používání zbraně (jednoruční) a magie bude možno. bude to v takovém případě tak, že např. levým tlačítkem na myši budeš útočit mečem a pravým vyčaruješ kouzlo.
Mě se jedná spíš o to když budu mit obouruční zbran zda po jejim zasunuti budu moci používat magii a vím že je na to brzo ale jen zjištuju jestli by to šlo
Gandalf:
Řev do nebe,výkřik do mraků,jenž probudí sílu skyrimských blesku
Myslím, že někde psali něco v tom smyslu, že hráč si muže připravit nějaký sety zbraní a brnění... Asi to bude něco jak ve two worlds 2 -
př- na set 1 - dvojručná zbaň, deadrická zbroj ... tlačítkem přepnout na set 2 - a tam třeba luk s lehkou zbroji...
To, žese dá magie znásobit-to se jim povedlo... Jsem zvědavá, co vyleze z toho : fireball+frost speel nějaký versatile pure mage - ani překlad si neumím představit (všestranná ryzí magie?)
Když na někoho pošleš led -měl bys ho zmrazit, když ohnivou kouli, měla by být okolo ohořelá příroda... Jak chtěj kombinovat tohle??? (možná nějaká vodní vlna-vír ?)
Upravil/a MortuusDominus dne 25.02.2011 00:45
MortuusDominus napsal:
To, žese dá magie znásobit-to se jim povedlo... Jsem zvědavá, co vyleze z toho : fireball+frost speel nějaký versatile pure mage - ani překlad si neumím představit (všestranná ryzí magie?)
Když na někoho pošleš led -měl bys ho zmrazit, když ohnivou kouli, měla by být okolo ohořelá příroda... Jak chtěj kombinovat tohle??? (možná nějaká vodní vlna-vír ?)
Tohle fungovalo ted ve Fable 3.. I konkretne led a ohen.. A myslim ze to udelali tak, ze led se na protivnika priritil ve forme "nozu" (nevim jak lip to napsat. No a ohen byl proste ohen Takze to dalo by se rict trochu obesli Tezko rict jak to vyresi ve Skyrimu..
mimochodem, myslíte že bude ve skyrimu nějaká arena? docela bych byl smutnej kdyby se tam v žádnym městě neobjevila, v oblivionu mě to dost bavilo a rad bych si znovu zahrál na gladiator jako fanda spartacuse (seriál)
Upravil/a deXter dne 28.02.2011 09:23
Myslím, že je to zbytečná otázka . Podle mého tam bude určitě, třeba tam budou dokonce dvě. Kdo ví, ale doufám, že to ještě nějak vylepší. V oblivionu jsem si tam stahoval diváky a větší sázky, tak uvidíme co s tím udělají a přidají navíc.
Co myslíte, co všechno, jak v příběhu, tak v různých okolnostech, ovlivní občanská válka?
Cechy: podle mě by se mohly ještě víc rozhádat mágové na tom, jakou magii používat (necromancie, ničení, iluze,…), dát se dohromady s jinými frakcemi a bojovat proti své druhé polovičce. Díky tomuto by se vytvořily i cechy absolutně nové.
Příběh: Tohle je podle mě hodně zajímavá věc, osobně si myslím, že občanská válka bude do příběhu zasahovat drobnostmi už od začátku. Fanatičtí zastánci jedné strany budou kazit tvoje úkoly apod. Sem tam v nějaké zapadlé jeskyni narazíš na skupinku partyzánů a přidáš se k nim… Záleží, jak vzala Bethesda válku za důležitou. Možná jedna strana bude chtít spatřit draky, druhá vyhubit, třetí je bude uctívat…
Herní postava: Ovlivňování postavy bude podle mě takovým vedlejším "účinkem". K jaké straně z občanské války se připojíš, taková ti bude svými vlastnostmi nápomocna a naopak - ti ke kterým se nepřipojíš, ti budou dělat "naschvály"
V oblivionu jsem si tam stahoval diváky a větší sázky, tak uvidíme co s tím udělají a přidají navíc.
No, vylepšit by Arenu (pokud tam bude) mohli. Určitě by ale nemuseli zvyšovat sázky (aspoň ne o hodně) - bylo by to místo k snadnému získání peněz (já osobně jsem v areně často vyhrával).
Jedna z věcí, která mi vadila, byl vzhled – málo diváků, míň emocí – ti diváci, co jsem tam potkával si tam jen sedly a jako by spaly, hrůza, neviděl jsem žádné rozhořčení, nadšení a jiné emoci při zápasech. Pokud tam někdo byl a nelíbilo se mu to, tak se z té krve ani nehnusil a prostě jen koal o tom, jak je mu z toho špatně.
Ta rozhádanost a nové cechy mě příjde jako velice dobrý nápad. V Oblivionu mi přišlo cechů moc málo, navíc by bylo fajn kdyby proti sobě nějak aktivně bojovali a různě se sabotovali.
S arénou máš pravdu. Bylo by hloupé dát šanci vydělat si velké peníze, hned na začátku. Leda, že by umístili arénu do nějakého horského města, které navštívíš až někdy dýl v průběhu hry. Navíc by to nevydávalo dojem opakování příběhu.
Ty emoce a atmosféra mi tam taky chyběly, mohli by ji udělat nějakou větší abys z toho měl trošku" zataženej zadek" když půjdeš do boje. Kolosální dojem a vysoké boční zdi. Třeba by ji mohli udělat i někde samostatně.
Taky mě napadlo, že by nebylo špatný, kdyby se na vás při horské procházce svalila lavina. Bylo by to sice trošku ke vzteku, ale pokud se už hodlají zaobírat maličkostmi, lavinu by tam, vzhledem k výšce a početnosti hor, dát mohli.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.