Tak se přidám i já a stručně zde popíšu svoji postavu.
Po velmi dlouhé době (pokud dobře počítám je to víc jak 10 let) jsem opět ve hře použil jméno Oria. Nordka s věrností ke své následovnici Lydii, kterou opouští jen výjimečně a s těžkým srdcem. Cestují společně po rozlehlých pláních i vysokých horách.
Od mládí ji bylo vštěpováno, že řemeslo má zlaté dno a tak se pilně učila kovařině a jednoho dne si z několika dračích kostí slavnostně vyrobila brnění. Snaží se stát na straně dobra a proto jí bylo zatěžko v Markathu umlátit kněze k smrti aby získala palcát Molaga Bal. Přeci jen strach z toho co by jí mohl provést ten zlý bůh pokud neuposlechne byl silnější. Když, ale měla jednou zabít na oltáři mnicha ze Síně mrtvých a nakrmit se jeho masem, věděla už dopředu co udělá. Bez slitování se s Lydií vrhly na ty lidožrouty a do jednoho je pomlátily. Vděk onoho mnicha byl dostatečnou odměnou.
Oria je ještě mladá a přestože vlastní už tři domy, dvě dcery a koně tak ji čeká ještě spousta práce a mnoho dobrodružství o kterých nám snad bardové přinesou nějaké písně.
Tak musím se přiznat, že mě inspirovalo Isabell - Drakorozená. Původně jsem se chtěl jen "pochlubit" svojí postavou, ale zdá se, že screenshotů bude přibývat takže se k nim budu pokoušet přidávat i menší děj, který se ne vždy bude přesně shodovat s tím co se odehrálo ve hře.
Tak a nyní opět pár dobových skic jak je zachytil neznámý malíř podle písní co se k němu donesly přes celý Skyrim.
Oria se nedopatřením dostala do vězeňského dolu v Markathu kde byla nucena těžit stříbro jako ostatní vězni, kteří zrovna náhodou měli všichni přestávku takže tam dřela sama.
Naštěstí má velmi dobře zvládnutou schopnost přesvědčování, takže převážně každého ukecala. Čas strávený za mřížemi člověka poznamená a naučí se tam i to co ještě zatím neuměl, to jest zlodějině. Při okrádání je potřeba bedlivě zblízka sledovat obličej oběti zdali něco necítí. Pro začínající příslušníky Cechu zlodějů je doporučeno před okradením do vyčíhnutého cíle zabodnout meč a poté zblízka sledovat zdali vykrádání kapes necítí, stejně jako na další kresbě.
Nemovitosti. To je to co Orii stále znělo v hlavě. A tak aby získala další dům, tentokrát v Riftenu, ukončovala životy dalších padouchů, vrahů a dalších podobných existencí.
Zasloužená odměna se dostavila. Jenže zdá se, že v domě straší. Figuríny, na které odkládá momentálně nepotřebné oblečení, se záhadným způsobem přesouvají.
Oria zjistila, že její následovníci dokáží i jiné věci než jen chodit delší cestou, útočit a překazit tak plížení. Jakmile se setmí a pokud mají u sebe louči tak šikovně svítí na cestu a noc už není tak strašidelná. =)
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.