Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
Číst diskuzi
Právě je zde: 1 host(ů)
Dá si Bethesda s příběhem záležet?
Ano Ano 100%[33 Hlasy]
Ne Ne 0%[0 Hlasy]
Počet hlasů : 33
 Tisk diskuze
Skyrim - hlavní linie príběhu
SkyrimAdmin
Jaký myslíte, že bude ve Skyrimu hlavní příběh? Jaký zlom v příběhu atd....
Jaký bude mít občanská válka (která je potvrzena) vliv na dění ve Skyrimu? Shock
Upravil/a SkyrimAdmin dne 29.01.2011 02:13
 
http://skyrim.4fan.cz/
Altazar
Podle mně bude hlavní linie kolem Draků Smile Někdo je určitě probudí a někdo bude chtít udělat poslední krok k probuzení Temného dračího krále, takže podle mně tam budou nějací 2 hlavní záporáci nebo více. A taky bude potřeba získat nějakej ten artefakt co má nějakou sílu. A naučit se ovládat Dračí křik. Těch možností je hodně ale docela se už ted bojim až budu metat ohnivý koule na obrovskýho Draka, myslíte že to bude účinný? Grin
 
SkyrimAdmin
zajímavé Grin i když pochybuju, že právě obří ohnivé koule přemoží draky. By mě zajímalo jak to bude (?) s tím artefaktem, jestli je to pravda.
 
http://skyrim.4fan.cz/
Whirt
Co víte, draci nemusí být jen ohniví (přemýšlel jsem, jak by v takovém zasněženém Skyrimu přežívaly ohniví draci), ale to je vedlejší. Podle mě je příběh točící se kolem artefaktu už ohranej. Jo může tam být, ale nebude hrát hl. roli v příběhu, příběh se může točit kolem nalezení určitého vědění (nebo vědomí) v podobě člověka či pouhé myšlenky (což se ze začátku nemusí vědět). Záporáci jsou už klasika - podle mě se určitě objeví Alduin, nebo jeho duše - to by propojovalo zisk vědění. Alduina si nordové představují jako stvořitele, ale i ničitele - může být dokonalým věděním... Samozřejmě to budou taky draci...
Rozvíjel bych svou myšlenku dál, ale nevím jestli je v tom spěchu srozumitelná Wink...
 
Gandalf
Ja si myslím že příběh ve skyrimu bude dobrej a zajímá mě jaký budou povolání a cechy ale těším se i na hru samotnou,osobně si myslím že Skyrim bude ještě lepší než oblivion a co se týče příběhu radši se nechám překvapit . Wink
Upravil/a Gandalf dne 19.02.2011 12:29
Gandalf:

Řev do nebe,výkřik do mraků,jenž probudí sílu skyrimských blesku
 
Gandalf
Ohledně toho Artefaktu by mě to taky zajímalo, nic méně myslím že i kdyby to byla pravda,stejnak Alduin je přece bůh a na boha musíte být připraveni fyzicky (Vlastnosti,Dovednosti,Zbraně a Zbroje). tak mentalně (Magie)
Gandalf:

Řev do nebe,výkřik do mraků,jenž probudí sílu skyrimských blesku
 
Zarath
Whirt napsal:
Co víte, draci nemusí být jen ohniví (přemýšlel jsem, jak by v takovém zasněženém Skyrimu přežívaly ohniví draci), ale to je vedlejší.


To je taky zajímavé téma. Zajímalo by mě jestli tam bude jen jeden druh draků, nebo více. Nicméně ohniví draci v zasněženém, nebo přímo ledovém prostředí přežít mohou. Navíc je pro ně životně důležitý, pokud uloví nějakou kořist, ohřeje si ji ( vás Grin )

Podle mě je příběh točící se kolem artefaktu už ohranej. Jo může tam být, ale nebude hrát hl. roli v příběhu, příběh se může točit kolem nalezení určitého vědění (nebo vědomí) v podobě člověka či pouhé myšlenky (což se ze začátku nemusí vědět). Záporáci jsou už klasika - podle mě se určitě objeví Alduin, nebo jeho duše - to by propojovalo zisk vědění. Alduina si nordové představují jako stvořitele, ale i ničitele - může být dokonalým věděním... Samozřejmě to budou taky draci...
Rozvíjel bych svou myšlenku dál, ale nevím jestli je v tom spěchu srozumitelná Wink...


Já doufám a věřím, že si s příběhem dají záležet, jelikož je to u her docela významná stránka a proto tam už artefakt nedají, odradilo by to hráče hned zprvu příběhu. Mám za to, že jsem četl něco o duších zabitých draků, ale záporáci jsou asi klasika. Necháme se překvapit a myslím, že seo příběhu ještě lecos dovíme .
 
MortuusDominus
Příběh je významná stránka, to jo... ale i kdyby se jim nepovedl, tak snad si daj záležet na těch cechách. Oblivion zrovna valnou hlavní linii neměl. Grin To bylo samý zavři bránu tady, zavři bránu tam a támhle. Udeláme si tři brány a jednu velkou... Všude samá brána. Ale přesto je to jedna z nejlepších her. Já doufám, že si daj záležet na frakcích Smile
 
Zarath
Je pravdou, že v Oblivionu mě nebavilo hrát příběhovou linii kvůli těm nudným a po chvíli stereotypním branám, tak doufám, že ve Skyrimu bude příběh o něco záživnější a nebude pořád dokola jen o zabíjení draků. A pokud se jim ten příběh přece jenom nepovede, tak snad to bude vyváženo dobrou hratelností a rozsáhlými možnostmi, které by nás v každé fázi hry popohnali o něco dál.
 
MortuusDominus
No jestli maj raněný draci šanci se vypařit nebo se zřítit někam do země-či co-tak to budou po čase přijemný souboje Grin http://gamingever...om/?p=1500
Ale opravdu se mi líbí, že v tý hře už myslej na dost logických věcí... ohledně ekonomiky. Vyvraždíš obchodníka-někdo obchod zdědí a zastoupí ho. Přerušíš prostředky příjmů potravy (asi zabití dobytka, otrhání stromů) - jídlo se musí koupit z jiného města a zdraží se... Pěkný. Promyšlený Smile
 
Zarath
Skvělé detaily! To posouvá očekávání mnohem dál Smile tak jsem zvědav co z toho bude opravdu fungovat Grin
 
Gandalf
Ty cechy a frakce by mě taky zajímaly doufám že jich tam bude trošku víc než v oblivionu a možnost založení vlastního řádu ale to asi ne. Grin
Gandalf:

Řev do nebe,výkřik do mraků,jenž probudí sílu skyrimských blesku
 
Gandalf
Jsem zvědavej jestli ve skyrimu bude i možnost povyšování ve frakcích který tam budou , pač to mi docela na oblivionu vadilo že tam byly frakce kde jste měly jednu a tu samou hodnost.
Upravil/a Gandalf dne 19.02.2011 23:58
Gandalf:

Řev do nebe,výkřik do mraků,jenž probudí sílu skyrimských blesku
 
Zarath
Gandalf napsal:
Ty cechy a frakce by mě taky zajímaly doufám že jich tam bude trošku víc než v oblivionu a možnost založení vlastního řádu ale to asi ne. Grin


Mohlo by jich být víc, ale hlavně bych uvítal aby cech, jehož jste členem, měl na území nějaký vliv.
Nevím jak si představuješ založení vlastního cechu Grin to bys chtěl asi opravdu moc. Tak vysoká AI tam asi nebude, to jedině v multiplayeru a ani někdy tam není inteligence vysoká Grin
 
Gandalf
Jo s tím souhlasím Zarathe,v Oblivionu mě asi nejvíc zklamalo to že když už si vstoupil do nějaký frakce tak si měl jen jednu jedinou hodnost a to po celou dobu hry .Proto doufám že ve skyrimu bude i možnost povýšení.

Taky mě zajímá kolik ras bude ve skyrimu a jestli přibudou i nové
a to se týká i povolání a hlavně kouzel potěšilo by mě kdyby ve hře byly Transformační kouzla. Grin
Upravil/a Gandalf dne 20.02.2011 00:18
Gandalf:

Řev do nebe,výkřik do mraků,jenž probudí sílu skyrimských blesku
 
Zarath
V Oblivionu byl systém povyšování, ale kromě změn v deníku, kde ses mohl podívat jakou hodnost zrovna vlastníš, nebyly žádné změny viditelné. Postupně ses propracoval od novice k velitelovi cechu, ale nic ti to nedalo, to by se mohlo změnit. Vzhledem k plno drobnostem v ekonomice, by to nějaký význam mít mohlo, třeba levnější vybavení v daném městě, nebo tak podobně.

Co vím tak ve Skyrimu bude určitě jedna nová rasa, jakých si elfů ( nevím to jistě ani přesně ) a kouzel tam má být 85 s tím, že je budeš moci kombinovat díky možnosti použít obě ruce pro útok. Tak třeba se dočkáš Smile
 
Gandalf
Transformační kouzla by se hodila pač když proti tobě půjde větší přesila soupeřů.př.najdeš si v seznamu kouzel třeba transformační kouzlo které tě přemění třeba na draka a to dávám jen příklad Grin
Gandalf:

Řev do nebe,výkřik do mraků,jenž probudí sílu skyrimských blesku
 
Zarath
Spíš by bylo zajímavější se transformovat třeba na vlka, medvěda, nebo jinou šelmu, i když by mě zajímalo jak by to celý probíhalo, jako ty animace a pak pohled z 1. osoby. Nicméně na draka asi ne, na draka by to bylo zřejmě trochu snadný Grin

Zatím je na takový věci brzo, myslím, že se toho ještě včas dost dozvíme Smile
http://i54.tinypic.com/242a0d4.gifhttp://i55.tinypic.com/wan238.png
 
Gandalf
To jsem dával jen příklad.

Ohledně toho utoku ,to znamená že budu moct používat dva meče naraz .Wink
Gandalf:

Řev do nebe,výkřik do mraků,jenž probudí sílu skyrimských blesku
 
MortuusDominus
No nejlepší bylo-když tě v Cechu zloděju poslali, ať si jdeš (i sám sobě ) odcizit hůl do univerzity Smile Ale myslím, že to už se nestane. Cechy podle mě taky budou propracovaný... Pokud se ale hraje na to, že "jsi tím, co jsi", tak si všechny cechy naráz neprojdem, jen několikanásobným hraním. Těžko se nějaký mág léčitel dostane k vrahům. Zloděj k Chrámu atd... Zase to maj promyšlený Smile Předpokládám,že to pak bude mít vliv, kdy se postava vypracuje na nejvyšší hodnost
 
Přejít na fórum:
Podobná témata
Diskuze Fórum Odpovězeno Poslední příspěvek
Beyond Skyrim Skyrim - modifikace 233 03.08.2022 18:09
Čeština pro Skyrim SE s update 1.6 patch Skyrim - dotazy, návody,.. 3 31.12.2021 00:44
The Elder Srolls - Skyrim Wiki Skyrim - obecně 56 29.07.2019 13:29
Šperháky - Skyrim SE Skyrim - obecně 28 25.06.2018 19:37
Skyrim - české knihy na Dragornborn Skyrim - dotazy, návody,.. 5 24.02.2018 22:21
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 4389 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 8671 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 6202 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 5275 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 13215 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 7897 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 6979 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 6639 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 7852 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist